Ampui öljytikun reijästä, siihen kyllä löytyi syyllinen että tikku taisi hyppiä paikallaan paineesta, tikku on vaihdettu ja se pitää nyt paremmin.
Lohkostaja korkista menee nyt siis keruusäiliöön letkut, jonka sisällä on rosterista sorvauslastua sihtinä, pitäisi erotella aika hyvin. Pöntön päältä menee letku imusarjan liittimeen, jossa tosiaan on vaan se 2mm reikä.
Pitäisi varmaan laittaa toinen letku siihen airboksiin suoraan, niin imekööt sitten sinne kaikki möhnät poltettavaksi. Auton koko peräpää on ihan öljypisaroita täynnä kun kävin koeajolla. Paljoa ei voi ajella kun tuo laturi on edelleen risa.
Ja tuo ylipaine siis tulee vasta kun kierrokset laskee takaisinpäin tyhjäkäynnille. Kierroksilla ei sitä vielä nosta

Huohotus on muutenkin ihan älytöntä, liekö tynnyriksi mennyt pytyt

Tuolla nyt mennään oli mikä oli. Olen miettinyt vetää pakoputkeen pillin ja siihen letku, mutta onko noista mitään haittaa jos ne vetää suoraan airboksiin ja poltettavaksi, vesihöyryä ja muuta palamatonta saissea

---------------------
edit. tajusin lukea nyt vasta tuon linkin, missä on noista huohotuskaavioista juttua. Onkos tuolla mitään käytännön merkitystä meneekö imusarjaan letku lohkosta vai korkista ? Kun tuolla oli molemmin tavoin kytketty noissa kaavioissa