Joo o...
Volvo leimattu, ekalla kerralla tuli sanomista päästöistä, väljistä vasemman puolen alapallonivelestä ja sisemmästä raidetangon päästä sekä testilenkillä tipahtaneesta pakoputken loppupäästä.
Väljät palikat vaihdettiin ja huomattiin että oikealla puolen ulompi raidetangon pää myöskin väljä niin vaihtui samoilla vauhdeilla. Vuotava jarrutehostin rauhoittui takaiskuventtiilin o-renkaan vaihdolla.
Ennen seuraavaa yritystä kaasari ja aurauskulmat säädettiin kaverin toppipaikassa (palokan autohuolto) ja leima tulikin, äänet kuulemma aika kovat mut ei haitannut lopulta.
Paikalliselta volvoharrastajalta löytyi uupuvat listat sun muuta pikkuhilpettä niin ne asentelin ja sen jälkeen muuta ole juuri tehty kuin kenkää annettu.
Vanteestakin irtosi reilu 10 sentin pala huulesta kun auto lipesi kanttariin, uudesta vanteesta onkin jo sovittu kaupat. Ostohetkellä alla olleista vanteista oli yhdestä lähtenyt pala täsmälleen samalla tavalla kuin mulla ja sekin piti ilmat sisällä

En tiiä miten yleistä toi on mut en taida ainut olla jolle noin käynyt...
Liekkö pitäis venttiilinvälykset säätää kun kone vähän kalkattaa? Äsken huomasin kun kylmää konetta käyttelin.
Kuvia ei ole kun puhelin paskana.