0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mulla tulee nyt 255/40. Voi olla että vähän saa kikkailla mutta jos ei mitenkään järkevästi mahdu kunnon madalluksella pyörimään niin sitten täytynee vaihtaa 245 tilalle. Mietityttää vaan että on varmaan 255 kumetkin jo aika liukkaat niin miten sitten 245:silla. Eihän varsinkaan katurenkaassa se 10mm vielä niin hirveesti vaikuta mutta kumminkin. Tosin jos saisi jonkun kunnon säädettävän tolpan akselin takapuolelle niin voisi saada roimasti lisää vetopitoa joten sitten voisi mennä vielä 245 levysilläkin.
Vielä vanteista, mikä levyiset noi on? Itselle mallasin 10" et20(muistaakseni) taakse ja kaaret vakiot, ainoastaan pokkauksesta leikattu pois niin tarvii n.15mm spacerin. Sitten vaan ei tiedä mahtuuko enää ulkoreunasta. Renkaat 235/40-17.
Meinasitko paljonkin saada kaaria rullattua?Kaveri oli vähä sitä mieltä ettei mene rullaamalla kun on hieman vahvemmat pellit mitä noissa volkkareissa ja riisikipoissa. Tarvis omastakin varmaan takakaarista saada taitokset rullalle kesän mittaan
Hurjan kokosia kummeja teillä, onko tarkotuksena pidon lisääminen vai vaan sporttisempi luukki?Ajattelin vaan millanen 240 on ajaa tuommosella rengastuksella.
Ei kait 245 niin kauheen kokoinen ole? Vaan vähän leveempi mitä ihan perus 225 gummit
Ulkonäön puolesta varmasti tosi jees. Itellä oli vähä aikaa 225 leveät takana 240:ssä, eikä ne näyttäny edes kovin leveiltä.Ajoin lähinnä takaa uraherkkyyttä leveitten ja matalien kumien kans. Nuo 225:t muutti sen oman auton melkoseks uraohjukseks, niin kiinnostais tietää meneekö siitä vielä pahemmaks leveämmillä nakeilla.Tietysti silläkään ei oo väliä jos autolla ei ajeta maantiellä.