Jooo no imusarjasta oli tullut hurumykke vikakoodeja mutta hannulassa oli läpät väännetty auki asentoon ja lukittu siihen. Ongelma korjattu...kuulemma, näin itsekkin uskoin kunnes taas tällä viikolla alkoi tuo nykiminen ja taisi se jo kerran sammuakkin. Tänään taas kävin testerin nokassa, tosin tällä kertaa jätin huoltoliikkeet väliin ja ajoin suoraan tutun luo jossa autocomilla lueskeltiin koodeja ja silmään pistävää oli se että että kahta koodia löytyi sitten ihan perusteellisen paljon eli P200A85 "Imusarjan sylinteri rivi 1, signaali liian korkea, satunnainen" ja P200A84 "Imusarjan sylinteri rivi 1, signaali liian alhainen, satunnainen" tosin eivät olleet ainoat koodit kaikki löytyneet alla, edellämainitut oli useampaan kertaan.
P252A38 "Moottoriöljyn laatuanturin virtapiiri, virheellinen taajuus, satunnainen"
P065221 "Anturin viitejännite B:n virtapiiri, signaali alhainen, satunnainen"
P200A85 "Imusarjan sylinteri rivi 1, signaali liian korkea, satunnainen"
P200A84 "Imusarjan sylinteri rivi 1, signaali liian alhainen, satunnainen"
P200835 "Muuttuvan imukanavan järjestelmä rivi 1, avoin virtapiiri, satunnainen"
P201500 "Imukanavan asentoanturi/kytkimen virtapiiri rivi 1, virheellinen, pysyvä"
No koodien nollaus ja koeajo lenkki 10km eikä yhtään koodia, mutta niin se oli viimeksi... Täytyyköhän se imusarja nyt vain ottaa irti ja putsata ja todeta pyörreläppien kunto ihan omin silmin, sammuttaessa välillä myös tuntuu ihan niinkuin ei sammuisi oikein eli kuulostaa siltä kun vaihde päällä päästäs kytkimen ja tuppais sammuksiin.
Ajatuksien ja ideoiden jako tervetullutta
S80 -09 2.4D ~260tkm
