Autoracing  KL-varaosat

Volvo 740 16v 2.3 gle vm90

  • 37 Vastauksia
  • 11314 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #30 : 18.12.2015, 13:14:18 »
Periaatteessa 8v kansi sopii puottijaon yms. Puolesta, mutta jakopään kanssa tulee niin paljon säätämistä että tuskin maksaa vaivaa. Saat kannesta pelkästään sen verran rahaa myydessä että voit ostaa ehjän kasiventtiilisen auton.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #31 : 18.12.2015, 16:14:18 »
Juu ei... elikkäs ei tule leimaa ei happee saa edelleen liikaa. Miten näissä 16v keksinnöissä voiko vaihtaa tavan 8v kanne ja kuinka paljon se vaikuttaa päästöihin? Lohkohan lienee kuitenkin sama,kummassakin moottorissa? sais ainakin peltoauton jos ei muuta :D

Mä voin tuoda sulle peltoauton vaihdossa missä olis vielä leimaakin ja vikalista haettu :D
No kun halvalla sai.

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #32 : 18.12.2015, 16:21:17 »
tyhmä kysymys, vaan ootko nyt tutkinu ettei oo imupuolella vuotoja missään? imusarjan tiiviste jos vähänkää vuotaa niin sillon se ei taatusti pelaa.
LH&ostrich

Poissa junnuh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #33 : 19.12.2015, 12:49:45 »
Juu kylläpä sitä starttibilottia on suhuuteltu ympäriinsä eikä mitään vaikutusta käyntiin eli ei toden näköisemmin imuilmavuotoja. tää näyttää kyllä ijäisyys projektilta tää minun Volvo proggis :D van periks en anna :)

Poissa junnuh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #34 : 31.03.2017, 11:21:26 »
No niin projekti jatkuu. Eli nyt otin jälleen Volvon työnalle ja imusarjan otin poikkee ja kas siellä olikin metalliputki mikä lähtee keskeltä imusarjan "pohjaa" eli imusarjan alta ja etenee moottorin kylkeä myöden oikealle katsottuna imusarjasta eli virranjakajan suuntaan kiinnittyen telineeseen ja jatkuen siitä eteen päin mutta putki olikin ruostunut puhki ilmeisesti syylärin nestettä oli valunut putken päälle ja rauta oli ruostunut puhki. Minne saakka putki jatkuu ja onko se ylipäätään kuinka tarpeellinen koska siitähän se sen ilman repii tyhjäkäynnillä. Putkeen on kiinnitetty alipaineventtiili ja siinä näyttää olevan myös joku anturikin. Ja 2 alipaine letkua keltainen ja valkea. Laitan kuvan  ko laitoksesta siia jos osaan laittaa.



Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #35 : 31.03.2017, 11:58:04 »
eiköhän tuo ole egr:n putki, eli pakosarjasta löytyy toinen pää.
No kun halvalla sai.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4486
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #36 : 31.03.2017, 15:29:24 »
EGR siinä on kyseessä.

Jotta toimimattomuus/poisto ei aiheuta ongelmia, vaatii kapistus ilman EGR:ää olevan sytkä lastun.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa junnuh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 16v 2.3 gle vm90
« Vastaus #37 : 31.03.2017, 15:56:42 »
Ok eli kilttisti etsimään loppu putki mikä menee säätimeltä pakosarjaan . Tosiaa siitä se on ne ilmat vetäny kun puhalsin ja imasin niin suora reitti tuntuu ilmalla olevan. Sikäli jännä että ei eetteriin reagoinu millään muotoa kun suihkutin sitä ilmavuotojen huomaamiseksi.

 

RallyBaron  Samppasport