Äkkiä hyllyyn pyyhkijänmosa vartomaan 
Ei muuten oo ollu kovien pakkasien jälkeen ongelmia noiden pyyhkiöiden kanssa
poislukien se että vaihdoin jäiset pyyhkiät jotka ei ollutkaan mennyt ihan pohjaan niin irtosi vauhdissa 
Ja ei, tästä ei tule turboa.
Ei ehkä Aitoa ihastuttavaa VOLVO Turboa, mutta +T


Elikkäs tommonen perinteinen Turbovinolohko pitäs laittaa kiinni
Alakerta-B200 rengastettuna ja laakeroituna, pattimännät
-13mm Kiertokanget
Kansi-1985 valuvuotinen 530 vakio kansi B200K:n päältä
-
L-nokka A-nokka
-Rempattu, seetin ympärystä portattu itse
-Vesikierto kaasarin imusarjalle tulpattava,M14x2 kierretapilla jengat ja tulpat perään.
Muut-Imusarja ihan stokki LH-jettiläinen, vaihettu kaasuläpän tiiviste ja ylimääräset nipat tukittu
-Turbon vihreet suuttimet
-Vaparin kytkin

-Halkosarja ja 13c FK:n kellolla
-LH2.4 -560 Tonin lastulla, lienee vähän samanlainen kun viking ecomax
-EZ116K -179 johon räpläsin äsken tytärkortin ja turbon vakio syttylastun

Jumpperi vaan takas internal ROM tilaan, vielä kun on vapari.

Tämmöstä täällä.
Tämä olis melkeen valmis heitettäväksi keulalle. Downpipe ja ahtoputket pitäisi tehdä.
Laskennallisesti tehoa pitäisi tulla 111x1,3=144.3 Hv moottorilta

Ja jos rajapaineventtiilillä kasvatetaan hukkaportin aukeamispaine kaksinkertaiseksi, niin tehoa olisikin jo 111x1.6=177.6 HV

tuohan on jo vapari-lama-tinakutosta tehokkaampi!
Mutta eihän tämä mitään projektin kriteereitä täytä niin jatketaan showroomissa

Edit: Hetkonen onhan tällle autolle muutakin tehty! Sisutan revin ulos mattoineen ja Kärcher se4001 Plus-tekstiilipesurilla pesin koko kompleksin, koska lidlistä tullessani kauppakassissa ollut maitopurkki osui takapenkillä olleen tv tason kulmaan... Onneksi oli emännän uusi laukku justiinsa siinä jalkotilasssa niin meni sentään enimmät sinne eikä lattiaverhoiluun. Tuli sanomista
