Onko kellään kokemusta miten tämmöiset läpivienti kytkentäpultit kestää autossa? Tärinää tulee erilailla kuin veneissä mihin nuo tarkoitettu.. Lähinnä olisi helpoin kontin ja ohjaamon väliin, sekä ohjaamon ja konehuoneen väliin.. Ei tarvis kumisia läpivientejä käyttää.

Vedin pumpuille piuhat, Aem:lle 4mm2, mutta ilmeisesti laskuvirhe käynyt kun vaatisikin näköjään 6mm2, täytyy siis vielä tota kutosta hakea ja vaihtaa siihen. Facetille vedin 2,5mm2 kun siitä lähtökin oli sillä, niin on sitten saman paksusta koko matkalla. Tulee siis releboksi kojelaudan alle niin sen vuoksi tuo Aem:n piuha aika jykevää, ei kai tuo haittaa vaikka olisi hieman ylimitoitettu, ei ainakaan pitäisi sulaa väliltä.
Pumppujen maadoitukset voi varmaankin tehdä konttiin, ettei niistä tarvitse pitkiä piuhoja vetää releille asti.
Lämpöanturiksi tosiaan kävin vaihtamassa tuohon Volvon vakioon mustalla liittimellä olevaan, antuti itsessään mahtuu oikein hyvin paikalleen, mutta liitin ei mahdu väliin kun imusarja tulee eteen

Täytyisi katsoa saako jostain 5/8" 90° mutkaa jolla saisi vietyä anturin etu suuntaan, lisäksi kyllä vaatisi jonkun jatkon kun tuo anturin puoli sen verran pitkä joka menee vesitilaan.. Toinen mahdollisuus että etsisi jostakin 11/16" anturin jonka saisi kannen viimeiseen lähtöön, josta on lähtö myös lämppörin kennolle, tietysti siihen jos saisi T-haaran tehtyä niin saisi myös tuon lämppärin kierron siihen.