Kyllähän tuo laatikko nyt tuntuis pelaavan hyvin vaikka ääntä pitääkin, öljyn sekaan heitin X-1R, eihän se ääntä vie mihkään, mutta vanha laatikko niin jos se sielä vähän auttaisi liiempiin kulumiin.
Moottoriin vaihtelin öljyt ihan vertailun vuoksi. Comman Motorsport 5W-50 oli ja nyt laitoin Teboilin Extreme 10W-60.
Comman öljyillä ajettu sen alta 1000km niin käytän ne seuraavassa öljynvaihdossa käyttikseen (ei niin nokonuukaa), kun ei näyttänyt mitään metallihilettä olevan matkassa ja muuten hyvän näköiset öljyt.

Teboilin öljyä mulle kantautui joskus aikanaan 16 litraa, joista yhden öljynvaihdon verran kerkesin aikanaan ottamaan. Eli tämä öljyvertailu on siis ainoastaan öljynsuodattimen tullut maksamaan.

Öljynpaineet oli kylmällä koneella aikalailla samat, täytyy katsoa kun lähtee ajamaan ja koneen saa kuumaksi asti että mitä sitten näyttää.
Comman öljyillä kuumalla koneella tyhjäkäyntiöljynpaineet olleet siinä 1,4-1,5bar. Tietysti kierroksilla enemmän.
Vielä semmoinen kyssäri, onko kenelläkään tietoa minkä mittainen öljytikku kuuluisi olla pystyyn käännetyssä vinokoneessa, jossa käytetään pystykoneen öljypohjaa? Lähinnä kun öljyä laskiessa ulos tuli ainoastaan alta 2,5litraa ja moottorihan ei savuta niin en usko että polttaa ainakaan hirveästi öljyä. Tietysti huohottaa jonkin verran, enkä ole nyt vilkaissut huohotinsäiliöön onko sielä miten tavaraa. 
Öljytilavuus on äkkiseltään mietittynä n. 4,5litraa kun on öljynjäähdytys ja öljynkierto turbolla, mutta öljynjäähdyttimeltä ei tule öljyt pihalle, mutta silti normaaliin määrään nähden lähes litra jäi tulematta ulos.