Ihmettelin tuossa kun muutaman päivän sen jälkeen kun "uuden" koneen sain keulille ja auton ajokuntoon, niin alkoi jättämään öljyläikkää aina tallin lattialle ja parkkiruutuun.. En oikeen ollut tietonen mistä tulee, kävi mielessä että varmaan takapään stefa vuotaa, mutta syynä olikin takapään stefankopan pultti, joka oli rikkonu kopasta kierteet ja lähteny omille teilleen.. Taino, oli se pultti vielä kytkinkopn sisällä EHJÄNÄ joten ei ilmeisesti ollut ottanu vauhtipyörään eikä kytkimeen osumaa.. Tein koppaan M8:n kierteen ja laitoin uuden pultin, nyt ajellut yli viikon sen jälkeen ja kone ei vuoda enään öljyä.. Aina ennen öljypohjassa on ollut öljytippa, mutta nyt on ihan kuiva.

Tuli tuossa siistittyä vähän takakonttia.. Tankin maalaan vielä kirkkaanpunasella kun jostain löydän paksumpaa pensselöitävää maalia, myös varmaan takaseinä tulee samalla värillä.. Varapyöräkotelo luultavasti lähtee viimeistään ensi talvena, koska ei mahdu edes 4" vanteella oleva pyörä, joten on ihan turha.
Mustat maalasin Hammerliten "vasaramaalilla" ja punaset kohdat jollakin perus peltikattomaalilla..



Vielä en ole varma tuleeko konttiin verhoilut, vai joku kotelomallinen systeemi.. Voi ehdotella ideoita tohon..