Kyllähän ny kaks senttiä riittää. Ja eiks tota runkopalkkia voi loveta 
2 cm on siinä ja siinä. Normaalissa tilanteessa se
pitäisi riittää, jos tukikumit ovat kunnossa, mutta ääritilanteessa ei sitten välttämättä,
joten jogiinin huoli on ihan perusteltu.
Runkopalkkia en lähtisi koskaan muuttamaan, koska se vaikuttaa rungon lujuuteen, ja tuo on kuitenkin se alue mikä keulakolarissa ottaa ne voimat vastaan. Se lovettu palkki pitäisi kuitenkin olla yhtä vahva, mitä alkuperäinen palkki. Ilman törmäystestiä on huono sanoa, miten muokattu palkki käyttäytyisi kolaritilanteessa.
Miksi ei?
Siksi, että jos tieliikenteessä tapahtuu kolari, ja selvittelyn jälkeen tulisi ilmi, että auton runkorakenteita on lainvastaisesti muutettu,
niin ei tule korvauksia mistään.
Toivottavasti kukaan ei tästä herneitä nokkaan imaise, mutta oli pakko selventää.
Eli ei pahalla, mieluummin hyvällä.

EDIT. Lisätään vielä, että minulla on autonkorikorjaajan perustutkinto, niin lämpimikseni en kuitenkaan höpötellyt.