Toisten mielestä se lisäöljynjäähdytin (erillinen oma kenno) on ihan tarpeeton Suomen suvessa.
Sanovat että AW:n ominaisuus on terävät vaihdot, erityisesti 2->3. Pehmeä vaihto tarkoittaisi silloin että loota luistaa vaihdossa? Mulla ainakin molemmat AW71:t 760:eissä vaihtavat terävästi, 1->2 on ihan sujuva mutta 2->3 huomaa. Olis yks ajamatonkin AW71 tuossa oottamassa, en oo kerinny vielä tyypittää sitä.
Isojen poikien mukaan AW71 kestää tehoja johonkin reilusti yli 400 hv ja vääntöäkin vaikka miten. Sporttiseen kiihdyttelyyn tuo Moosen mainitsema männän liikeradan rajoitus, tapahtuu vaihtamalla männän palautusjousen sisältä tappi pitempään. Laatikosta ei tarvi avata kuin pohja mutta sisuskalut ovat ylösalaisin siellä jos auto on pyörillään, itse en avaisi lootaa muuten kuin pohja ylöspäin.
Tiedä sitten monesko laatikko noissa mun autoissa on menossa, mutta ei musta vaikuta siltä että 350 tkm on vielä mikään matka AW71:lle. Kuhan on lootassa öljyä ja sitä vaihtelee riittävän usein niin kyllä se menee.