hitsattu ollaan pikkuhiljaa, kauhian lämpöstä vaan on pidellyt, niin ei oikein jaksa 40 asteessa hitsata työvaatteet päällä
Konehuoneen palkit olivat todella kivassa kunnossa, uusiksi meni kokonaan.
Saumat on vielä vähän mitä on, kun ei ollut käytössä tuolloin tarpeeksi tehokasta miggiä, nyt tuli hommattua vihdoin ja viimein kunnon miggi, niin alkaa saumaakin pukkaamaan paremmin.
Löytyi yksi kuva lattian palkeistakin, ne tuli 5mm paksusta teräksestä, pitäs kestää loppuun saakka. Valmiista palkeista ei löydy valitettavasti kuvia.
Keulan paikat on saatu valmiiksi, enään olisi jäljellä takahelmat ts. "lepakkopellit". Saako niitä uutena enää?
Sen jälkeen pitäisi käydä hakemassa tinausvehkeet ja tinata paikat läpi, saas nähä mitä tulee! Tinausten jälkeen auto lähtee tosiaan kaaripajalle, että saadaan autoon vähän jykevyyttä..
Loksut yms. ei ole paikallaan vielä, joten turha natista istumattomuudesta.