noin.. nyt on mumossa uudet umpiot pohjineen + ne ostoiset visorit,vähän jäi haittaamaan kun nää uuret pohjat ym ei istu iha nii hyvi ku entiset ni nyt jää rako uloimman kehyksen ja itse lampun väliin.

Noh uurehkot sisäloksut odottaa asennusta... sitä ennen tarttee hitsata yks reikä sieltä etuloksun nurjaltapuolen kaiken kuran+minkälie tavaran alta umpeen ja samalla ku on hitsi ja rälläkkä räpyläs niin lähteekin sitte peräkontista varapyöränkotelo pois ja tuleepahan sitten siitittyy koko kontin pohja sisääkin ja eliminoitua taas kaikki vähänkään rapistuvalta näyttävä kohta reeraan.kontin pohjaa ei koskaan vielä paikattu,tuossa jo puukolla aloittelin rapsuttelua ja koputtelua nii ihmeen terveeltä se vaikuttaa (kop,kop) konehuoneen puolelta saa tietty korjata sitte samankohdan kun on etuloksun alla se reikä,mut onneks on se helpompi ja "tyhjempi" hanttarin puoli. mut eipä tuota mummoo ole kai kohta 6v hitsattukkaan nii johan tuo on jo aikakin

Samaan syyssyyn tuli tässä hankittua talvea varten 850 farkku,2,4l ja automaatti vm-94 nimeltään "waakku"

waakku on kohtalaisen siististi pidetty ikäisekseen, väriltään kullertavanhopeahko..mikä lienee sävyn oikee nimi..
waakun mittariin on jääny lukema 555.... jotain kunnes se on jumittanut kokonaan,mutta waakulla on uus sydän ja vaihteisto joilla veivattu reilu 200tkm
pientä hipsua on takakaarissa ja luukussa,virtalukon pohja on väljä jne mutta nepä saapi korjattua...
waakku on mulla eka tuota mallia/lajia joten en ole hirveesti vielä ehtinyt valaistua kys automallin saloihin..
todennäköisesti tulen täällä foorumilla esittämään paljon typeriä kysymyksiä

Nyt olen mummon putsaamisen ohessa tehnyt ihan pientä ulkonäköehostusta waakkuun,hipsut maalataan tuossa syksymmällä... mittaristoon tarvii se muoviratas vaihtaa ja ostoslistalla on sivuvilkut,takavalot ja virtalukon pohja..
hinta-laatu suhde on kuitenkin ollut waakun ostopäivänä kohdallaan....