Kävikö tuo takaluukun kahva ihan "heittämällä" paikoilleen? Kaks reikää mitä ilmeisimmin piti porata kun tuo leveämpi tuo kahva, mut kuis tuo avausmekanismi...?
ei käy ihan heittämällä... vanhan kahvan aukasukappaleen(se alakahva) reikää tarvii leventää ja sit korkeutta vähentään samalla kun sen reijän alaosaa pyöristään,ja kaikki vanhat reijät joutuu hitsaa umpeen ja sit tekemään kokonaa uudet,myös nurjalta puolen joutuu vahvikkeesta ottaan palan eestä pois...näin ainakin mulla.mutta mulla rajoitti tässä vielä se että tästä uudesta "vanhanmallin" kahvasta oli se kierresäätö jolla mekanismin "herkkyyttä" voi säätää ni kierretty jo valmiiks nii auki ku sai,ja sit se rautaosa oli katkastu ja siihen kiepautettu uus lenkki,johon alamekanismin koukku tulee.
Eli mulla ei ollu kauheesti säätömahdollisuuksia,että sain luukun mekanismin toimiin jouhevasti...
muutenkin tuntuu että näiden uudempien takaluukut on ns kanttisemmat ku vanhemmat,koska pakostakin jää tää vanha kahva vähän irvisteleen,eli ei "liimaudu" peltiin kiinni tiiviisti pintapuolelta... tai sit mun aman luuku on vaa senmallinen,ken tietää.. myös sähköjohtojen reijät joutuu tekeen uudet,jos nyt sattuu oleen niiku mul oli.