740 ei ole tapahtunut mitään, seisonut vain ja odotellut motivaatiota, mitä nyt pari kertaa käynnistänyt ja käytellyt.
Pikku hiljaa taas innostusta alkaa löytymään ja syy siihen on että työpaikalle tuli purkuun -97 portteri josta saan kaikki mahdolliset osat sähköistä pumppua varten.
Volvosta peräisin oleva syöttöpumppukin löytyi lähi nurkista, mutta tarvitsin vielä portterin kampi-akselin. Tuossa nykyisessä akselissa kun ei ole anturikehää niin ei saa sillä pelaamaan, audissa kun lukee vauhtipyörältä kampuran pyörimistietoa.

Hyvin käryää kun pumppu rikki


Ja tässä tämä elimen luovuttaja...
850 leimasin tuossa alkukeväästä, alatukivarsi ja raidetangon pään joitui vaihtamaa että sai leiman ja särkyi n 500tkm kohdalla tästäkin kampuran pyörä joka vaihtui uuteen.
Eilen vaihtelin öljyt kun oli jo 17tkm menty samoilla.
Joku aika sitten katkesi ohjaustehostimen paineputki kun oli ahtoputki päässyt hankaamaan sitä, korjautui vesijohto liittimellä kun ei ollut muuta saatavilla ja hyvin on toiminut


Semmoista...