Tulipa tuossa otettua työn alle portterin johtosarja ja siitä ylimääräiset johdotukset poikkeen, kaikkea jonniin joutavaa kuten ilmamäärämittari, egr ynm...

Aloittelua..

Suojakuorien poistoa...

Siinäpä kaikki turha mitä sai poistaa, melkoinen kasa.

Tässä valmiina, suojakuoret laitan vasta sen jälkeen paikallen kun saan sovitettua paikalleen tämän johtosarja ja testattua että kaikki pelaa.
Muutapa siihen ei jäänyt kuin ecun, kampi-akselin asentotunnistimen,ahtopaineensäätimen, imu-ilmanlämpötila anturin, suuttimen, moottorinlämpötila-anturin ja syöttöpumpun johdot.
Äkkiseltään mitä tuossa tutkailin saamaani kytkentäkaavion avulla ei tarvitse kuin kuusi johtoa kytkeä niin pitäisi lähteä käymään, kaksi jatkuvaan virtaan, kaksi sytytysvirtaan ja kaksi maihin. Tosin tästä ole mitään varmuutta koska nää sähköhommat ei ole mun vahvinta alaa.
Vielä pitää muistaa purkaa portterista josta sähköt tuli niin OBD-pistoke ja johtosarja sille niin on tulevaisuudessa ennakon säätö paljon helpompaa.