Joo tempaisin kannen irti autosta ja venttiilit solmussa sekä ensimmäinen nokka-akselin laakerikansi halennu kahteen osaan ja toiseen laakeri kanteen hankautunut jäljet.
Nokka-akseli myös kolmessa osassa ja yksi painin kuppi kahdessa osassa.
Alakerrassa ei muuta kuin kevyet venttiilin kuvat männissä.
Alakerta myös muuten hyvässä kunnossa, ei pykälää sylintereissä ja porattu ensimmäiseen ylikokoon.
Hinasta ei ollut lähtenyt hampaita vaan katkennut ihan terveeltään, ei ollut edes kulunut paljoa.
hihnan vapaapyörä ja vesipumppu ehjät.
Eikä myöskään moottorin hihnapyörät olleet kuluneet.
Eikä myöskään ole vuotanut öljyä jakopäähän.
myöskään ei löytynyt mitään siihen viittaavaa että jakopäähän olisi mitään vierasta eksynyt aiheuttaen hihnan katkeamisen.

Lähtökohta...

Kansi irti ja pestynä.

Konehuone, öljysumu peräisin ahtoputkessa olleesta reijästä, sekin paikattu muttei konehuonetta kerennyt pesemään.

katkennut laakeripukki..

Katkennut paininkuppi.

Kansi ylhäältä päin.