740 on palvellut mitä loistavammin työmatka juhtana siitä lähtien kun syöttöpumppu saatiin kuntoon.
Ensilumet oli ja meni ja tietysi piti lipsauttaa 740 ojan pohjalle 100km/h vauhdista kun talvi sano pöö ja säikäytti.
Saldona oli että etulipasta karisi maalit ja add on palaset ojan pohjalle, noh oli maalauksen tarpeessa muutenkin.
Lisävalot myös nakkasin keulaan ja niille tein johtosarjan samalla, maskin takana on liitin josta saa nopeasti tarvittaessa liitännät irti ja valot pois keulalta.
Pari viikkoa sitten pihaan ilmestyi varaosa autoksi 745 GLE josta ainakin sähkölasit, sähköpeilit ja vakkari siirtyy tähän kuhan innostuu, myöskin ilmastoinnin vehkeet löytyy mutta aineet on ainakin karanneet järjestelmästä.
Tänään purin työpaikalle tulleesta S60 itselle etupenkin tähän 740, alkaa olla aikansa eläneet nuo omansa. 572tkm on tehnyt ainakin kuskin penkille jo kipeätä.
Huomenna vien postiin toiset suuttimet jotka lähtevät isompien kärkien vaihtoon ja säätöön, sen jälkeen voisikin käydä penkissä kahtomassa mitä sieltä moottorista oikein irtoaa.


Kartanot rivissä...


Liukastelun lopputulos...

Uudet jakkarat..

Kuskin penkissä pientä kulumaa, tarkoitus korjauttaa kuitenkin.

Kumpikos näistä liittimistä menee perseen lämmittimelle ? toinen on vissiin jonkun sivuturvatyynyn piuhat niin ei tekisi mieli kokeilla kumpi on kumpi...