Testaa mittaamalla toimiiko se kaasuläpän kytkin.
JA missäs se sijaitsee ja mites mitataan...
Tyhjäkäynti pysyy kylmänä hetken aikaa ok... sitten alkaa heijjata ja kiekat laskee alle 500..
Nyt on kokeiltu toisella tyhjäkäyntimoottorilla / säätimellä ei vaikutusta...
Sitten vaihdoin sen pisimmän tulpanjohdon... auto kävikin tyhjäkäynnillä hyvin ja normaallisti muutaman minuutin, lähdin testilenkille ajaa ja huomasin jotta kierrokset ei tahdo nyt laskea normaallist.. ajoin noin 5km ja jätin auton tyhjäkäynnille kiekat oli noin 1500.. sammutin auton ja starttasin heti ja taas oli huono tyhjäkäynti ja ei meinannu pysyy käynnissä.... Ja nyt toimi lukuboxikin ja antoi tuon viimeisen ajon jälkeen 1-1-1...
Huomenna saan toivottavasti testiin toisen immun kun turbon immu taitaa olla eri josta jo lainasin testiin tuota tyhjäkäyntisäädintä millä ei ollut vaikutusta...
Mites jos tässä miettii muita vaihtoehtoja jos ei nyt muutu sillä toisella immulla, niin Lambda ja katti, kaasuläppäkotelo-kytkin?

auto on 92 ja mittarissa reilut 400tkm.... taitaa olla nuokin alkuperäiset...