Jotain eroja noissa eri puslissa näyttäisi ainakin olevan. Itse sain auton mukana vielä alkuperäistä vuosimallia olevat tukivarret joissa oli paikoillaan Volvon merkeillä varustetut etupuslat, luultavasti ne takimmaisetkin samaa sarjaa. Takimmaista en tosin löytänyt mitään tunnistemerkkejä. Kaikki olivat vähän revenneet, takimmaiset suorastaan risat vaikka repeämiä on kuvasta vaikea havaita. Volvon etupuslissa onkalot ulottuvat vain noin 1/5 helan pituudesta. Keskelle jää siis melkein puolet helan pituudesta umpikumia ja kokomatkalta holkin ulkokuoren sisäpinnalla on vähintään ohut kumikerros joka paikassa.

Ensi hätään vaihdoin Bilteman tukivarret puslineen, kun keväällä kävi ilmi että ohjauskulmat ovat täysin pielessä ja puslissa vikaa. Nämä Bilteman puslat jäivät kaiken kiireen keskellä tarkemmin tutkimatta mutta nyt kun on ajeltu jo hiukan pakkasellakin kuskin puoleinen alkaa näyttää pieniä rispaantumisen merkkejä. Toinen näytti ehjältä ja takimmaisia ei pääse paikoillaan näkemään. Bilteman tukivarret olivat kaikkia valunystyröitä myöten aivan samanlaiset kuin alkuperäiset, vain Volvon merkit puuttui.

Motonetti myy tämmöistä. Näissä on sellainen ero että tyhjät onkalot ulottuvat läpi asti (tyhjien onkaloiden välinen seinä on vain ohut kumikalvo joka puhkeaa kun tikulla sorkkii) ja holkissa ei ole kumia kokonaan ympäriinsä. Kumi on uusissa puslissa selkeästi kovempaa kuin vanhoissa alkuperäisissä. Sekä rautaholkki että kumivulkanointi ovat selvästi erilaista tekoa. Takimmaiset ovat ihmeen samanlaiset ja metalliosat alumiinia.

Minun mielestäni tuon etuhelan tappi istuisi muuten järkevämmin, jos tapin leveämpi puoli puristuisi koriin päin. Lienee uskottava, kun joku oli nuo helat noin päin autoon joskus laittanut ja Biltemankin prässi on ne samoin päin puristellut. Kumivulkanointi on symmetrinen mutta jos helan kääntää toisin päin, tukivarsi jatkuisi puoli senttiä ja pyörän asento muuttuisi.