Lähinnä huvittaa tuo lähestymistapa missä T-nokka, LH-jetronic ja AW ovat ainoa oikea tapa harrastaa takavetovolvoa. Mutta ei siinä mitään, sorry kun sotkeennuin taas tähän(kin) topiciin kun en malttanut olla hiljaa. :hello:
Ei muoviämpäri oikeesti. Ootko tosissas

En ole missään vaiheessa ylistänyt kyseisiä laitteita, voin rehellisesti sanoa että punakone, lh, aw ja volvon nokat on aivan täyttä paskaa verrattuna mitä japanista on saanut samaan aikaan samalla rahalla.

-LH on järkevä ruisku maltillisissa virityksissä verrattuna esim megaan. Kuten nakutuksen hoito.
-AW on hyvä aski, kestää kivasti ja toimii lepposasti. Eikä rallata tehoilla kuten M90 (nm. kokemusta liiankin). Manuaalimiehet hommaa manuaalin, automaattimiehet tykkää AW:sta. Itse kuulun manuaalimiehiin, mutta sattu automaattikäyttis tuon edellisen manun tilalle.
-T-nokkahan on päästöaikakauden turbonokka, jolloin ei ole mikään 300asteinen 14mm nostolla... Ei paras, mutta ei todellakaan mikään jättipaska. Mikan (kirosana, anteeksi) lastulla varustetusta lankustahan oli laaja teho ja vääntöalue ylös asti T-nokalla. Missä se puutunut yläpää oli.

Mielenkiinnosta kannattaa T-nokkaa kokeilla. Yllättää positiivisesti ainakin A nokkaan verrattuna. Mikä oli vuosia sitten vielä jumalaista täällä.

Edelleen: IPD turbo nokka ei vakuuttanut vakio ahtimella, eikä isommalla. Suosittelen kokeilemaan ihan aitoa VX3 nokkaa, tai jotakin muuta. Vaikka sitä 8-pätkän perseraiskaamaa T-nokkaa.