0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mites hyvin nämä ohjeet käyvät halogeeniumpioiden säätämiseen? Kun itseä häiritsee todella lähelle näyttävä lähivalo ja pitkät ovat sitten tunnetusti puiden latvoissa...
Xenoneilla varustettua autoa on tullut koeajettua, mutta se oli keväällä... Itse laitoin tuonne pitkiin tällaiset polttimot:http://www.motonet.fi/fi/tuote/431973/H11-polttimopari-GE-Megalight-Ultra-120-12V55WMenevät suoraan umpioihin H9:n tilalle, ainoastaan liittimestä pitää mattoveitsellä leikata se "kynnys" sieltä johdinten välistä pois. Vaihtoehtoinen tapa olisi lyhentää sitä kynnystä polttimon puolelta. Täytyy sanoa, että eron kyllä huomaa! Selvästi enemmän valoa pitkillä, jospa ei tarvitsisi niitä lisävaloja laittaa. Lyhyissä on +110% Philipsin polttimot, saattaa olla että ne joutuu päivittämään vielä niihin +130% versioihin. Ainakin Mondeoissa niillä sai halogeenivaloiksi ihan mukavan valotehon.
Syksy tulee ja valot pitäisi olla hyvässä kunnossa, joten tuumasta toimeen.Nuo kuparilangat polttimoaukon molemmin puolin kuuluvat siihen lähivalojen parannushommaan, mistä oli aikoinaan juttua museon puolella.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Tuo parannus kiinnostaisi itseä. Valot on muuten hyvät, mutta aika lähelle vain näyttää. Ja jos kääntäisi ylöspäin niin pitkät näyttäisi taivaalle
Onko umpiot haalistuneet? Meinaan vie yllättävän paljon valotehosta, jos hiekkapuhalletut