Tuli sitten samaan konkurssiin ostettua pitkään mielessä olleita hiluja. Lähdetään siitä, että vertailulaput hommattu. Verrataan siis T5 moottoriin, ettei alustarakenteita tai jarruja tarvitse muuttaa. Huonona puolena se, etten voi nyt käyttää hyväksi +20% sääntöä tehonylityksessä. Elikkä uutta penkkiaikaa vaan kun saadaan läjään tämä kosla.
Jarrulevyt olivat takana aivan kuraa. Joku aikaisempi omistaja vissiin sorvannut levyä kuskin puolelta ja se oli turhan ohkainen. Lisäksi käsijarrukengät olivat kaivaneet itselleen kunnon montun. Edessä levyt olivat ikävän kierot ratapäivien jäljiltä, niimpä päätin pistää koko kierroksen Zimmermanin uritettuja. Mieli olisi tehnyt laittaa isompaa etulevyä, mutta jääköön vielä tässä vaiheessa - käyttöauto kun on. Takana kuskinpuoleinen satula oli jumissa ja päädyin ostamaan molemmin puolin uudet. Edessä EBC Yellow stuff- palat ja takana Roadhousen tarvikepalat ja uusi asennussarja. Etusatulat uusin viime kesänä vai liekkö kevättä ois ollu, joten nyt riitti vain kevyt herkistely, putsaus ja maalaus.
Kuten kuvasta voi päätellä niin sekä Thorrit ja Borbetit lähtivät eteenpäin. Tilasin sitten Japan Racingin JR10 vanteet. Etuset kokoa 18x8,5 et40 ja takaset 18x9,5 et40. Tulevat parin viikon sisällä. Otin blankkona eli porataan yhdelle jaolle. Tuplajaossa ongelmana, ettei sirompikantaista 1,75 nousuista pidemmän mallin pulttia ollut saatavana. Renkaatkin pistin tilaten. Tulee 225/40 eteen ja 235/40 taakse.
Maalit ja tarvikkeet kävin hakemassa.

Tänään putsattiin ja maalari veti epoksin pintaan, niin nähdään että mistä heittää ja minkä verran heittää.

Tästäpä jatkuu taas huomenna.
