jep. käy multa hakeen varakone valmiiks 
Sen voin vannoa vaikka käsi raamatulla, että kun nyt kunnolla teen koneen taas kerran ja melkein kaiken laitan uusiks.. Niin että nyt kun menee laukeemaan mylly, niin en tule enää toista konetta tähän tekemään. Sillon menee koko roska myyntiin/paaliin. Sen verran kallista paskaa tuntuu tää touhu olevan.

Ja jos olisin ennakkoon tienny budjetin ylittyvän näin rajusti, niin auto ei ois pihaan enää jääny.
Noh nyt kun taas olen käteni miltei tietoisesti työntänyt kyynärpäitä myöten lämpimähköön lehmän läjään, niin ei auta enää valittaa..
Lisää paskoja uutisia: FinDieseliltä soitettiin.. Pumppu purettu ja sisällä metallimujua ja irtohilpettä. Pumppu etsintään. Samalla kyselin kytkinvaihtoehdoista. Artun mukaan jollakin asiakkaalla lauennut mk2 v70 laatikko kovalla vauhtiksella. Mutta ei allekirjoittanut runkopukin irtoamista tai sitä, että rasittaako dampperipyörää sen enempää kuin pohjaava tuplamassakaan. Sillä 1,9TDI:n profiililla olevan nokan pohdiskeltiin olevan pelkästään hyvä, jos täten saadaan vääntö tulemaan peliin hieman ylempää. Osaako HenkkaR1 sanoa nokan hinnasta mitään kun eikös sulla ollu semmonen hyllyssä odottamassa?
Uusi tuplamassavauhtipyörä mielestäni sen verran kallis (650e+kytkinpaketti+työsylinteri/painelaakeri), että ei ole kahta sanaa. Koitan sovittaa sinne kovan vp:n ja Sachsin SRE 763-asetelman + jousitetun levyn. Laatikon vaihto nyt ei älytön homma vielä ole, mutta toista konetta en tee. Jos hajoaa niin paaliin.. Joku taiskin jo heittää, että "aina on hyvä sää paalata"
