Joo tää viikko taas menny työterveydessä ravatessa, mutta jotain saatu aikaiseksikin. Alakerta alkaa olla nipussa nyt kun vaan öljypumpun + sihdin ja takastefalaipan iskee kiinni. Kampuran 12.9 pulteille ja teräsprikoille tuli hintaa loppujenlopuksi noin 15e. Aiemmin ilmoitin jotain 26e, mutta kuitti sanoo muuta.

Männänrengasurat ja laet puhalsin lasikuulalla. Sain kämmättyä yhden öljyrenkaan kappaleiks, joten joutu tilaamaan uuden. Myös kiertokankien laakerikaulat pääs sekoittumaan pesussa, mutta tulipahan nekin nyt mitattua samalla kun etsin oikeita pareja. Hemmetin hyvin ovat mitoissaan.
Maahantuojilla ei ollut 3reikäistä kannentiivistettä. Motonetin varastosta tilasin sitten tosiaan kannentiivisteen ja tulihan se.. joskin väärä 4sylinterisen TDI:n.. Eli viivästyy taas monta päivää pakkausvirheen takia.
Tässä mietiskellessä sitten tuli pari kokeilemisen arvoista kelpoa ideaa, joista lisää ehkä jo huomisen puolella.
HenkkaR1:ltä isompi turbiinipesä

Herra Simo

KLracingin herkkuja

R-koneistukselta 1,9TDI nokkaprofiililla oleva akseli (asteet 260/270, nosto 9,5/10,0) ja Sachs Race Engineering- asetelma


Männät rengastettavana

Kovat pulttarnat

Kukas hoksaa tämän?


Pidän vähän taukoa alkoholista, joten aamulla jatkuu
