Olin tuossa vielä aikeissa tuon vauhtipyörän tehdä tuosta, mutta sitten kun ruvettiin laskelmoimaan niin tavaraa lähtisi aikalailla ja ei välttämättä kestäisi enää. Joten toinen vauhtis etsintään.
Kannen kanavia hieman hieroin vielä, mutta järkyttävää eroa loppujen lopuksi en edes lähtenyt yrittämään, vaan käytännössä siistityllä kannella siis mennään. Tuplajouset sain tänään ja pistin kannen pakettiin.
Kansi meni paikalleen lohkon päälle kun motonetistä tuli loppujen lopuksi kolmannella yrittämällä oikeanlainen tiiviste. VHT copperilla suihkaisin sen. Tuo momentti tuntuu järkyttävältä varsinkin kun moottori oli lattialla eikä pukissa. En nyt löytänyt tietoa autodatasta, mutta oliko näissä jälkikiristys?
Tänään kyllä saanu oikeesti käytettyyn aikaan nähden mitään aikaiseksi kun päivä venyi pitkäksi eikä väsyneenä ajatus juokse. Aamulla takas pajalle ja kasata loppuun levännein silmin. Siitä jännä projekti, etten ole muuten ottanut pisaraakaan alkoholia
