0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mää oon harjotellu paikallaan vaihtamista nuilla kiinanvehkeillä nyt kyllä käytän umpiot irti, vaihtelen muita samalla. Mää oon mieltyny tuohon värilämpötilaan, nykyisten pitäs olla samaa luokkaa. Ei oo monella vastaantulijalla kyllä ollu saman värisiä..
Mulle on pääasia että näkee. Mulla oli joskus jokkut "yber" hyvät polttimot pitkissä. Piti vaihtaa pois kun ei nähny mitään kun osu isomman opastaulun kohdalle. Ja oli ihan halogeeni polttimot. Ei nekään kyllä tainnu olla kuin 4600K mutta lyhkäsissä toimivat.
Mulla on pitkissä nuo 72w nighteyen ledit.. josko ei vieläkää tarvis lisäpitkiä asennella.
Pomon kanssa tuossa aiheesta puhuttiin, pohtinu jos itse myös tälläiset tai vastaavat noihin lisäpitkiin laittaisi
Pitäisköhän sitä itekkin siirtyä tuohon led aikaan tuon kuuskympin kanssa...Pysyykö sulana umpio talvella?
Eikös ne pysy jos ottaa vastulliset ledit? Jää polttimoherjatkin noilla pois
Lisäpitkät ei oo valovahdin alla näissä.
Itse laittaisin ehkä 50w xenonit. 35w malleissa oli ongelmaa itsellä että pitkiltä lyhyille oli viivettä siinä valojen alaskäännössä ja samaa muillakin ollut.
Onkohan tietoa mistä johtuu moinen? Mulla alkuperäsenä pudotus/nosto toimi heti aivan kuten on toiminu 50w setin kans.Vai oliko henkalla tässä ne projektori lamput?
Sopivan hämärä niin nappasin valoista kuvan. (Kuva poistettu lainauksesta.)