Proturbo  Autodiagnoosi

Volvo 940 b230fk nykii

  • 21 Vastauksia
  • 10182 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ToniA

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 129
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #15 : 15.10.2014, 17:20:51 »
Ja taitaa asteikko olla hieman eri, eli eco mittari, ei ahtomittari  :D

No kyllä se on ihan tavallinen ahtomittari, tosin ilman mitään numeroasteikkoa. Ei siinä mun nähdäkseni ole 940 Turbo -malliin verrattuna mitään muuta eroa kuin mittarin pohjan teksti.

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #16 : 15.10.2014, 21:40:48 »
No kyllä se on ihan tavallinen ahtomittari, tosin ilman mitään numeroasteikkoa. Ei siinä mun nähdäkseni ole 940 Turbo -malliin verrattuna mitään muuta eroa kuin mittarin pohjan teksti.

ei siinä kyllä vissiin mitään asteikkoa ole  :juhau:   tai no, enhän mää mitään tiiä  :-\
940 -97 B230fk+M90

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #17 : 15.10.2014, 21:41:52 »
no niin...nyt tuli lukihäiriö, johan siellä lukikin niin....SORI POIJJAAT...jatkakaa
940 -97 B230fk+M90

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #18 : 16.10.2014, 08:14:24 »
Ei ole tavallaan asteikkoa mutta 0.7bar hyppää viisari nätisti klo 5 tuntumaan  :D

Eikös FT:n ahtokellossa pysytä 0.7bar vielä "asteikolla"?
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa perttijt

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #19 : 16.10.2014, 11:38:17 »
´98 ft Classicin mittarissa asteikko loppuu 1,25 barin kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2014, 11:44:26 kirjoittanut perttijt »
Auto saa olla mitä tahansa merkkiä, kunhan se on takavetoinen ja Ruotsissa tehty.

Poissa Mr. X

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #20 : 19.02.2015, 22:51:26 »
Tätäkin kohtaan löytyi vaihteeksi mielenkiintoa ja lopputulemana sytkä kohdallaan mutta pätki 2 ja 3 pytyn sytytystä, tyhjäkäynnillä jäi sillointällöin kipinä välistä ja kierroksilla välillä useampikin. Vaihdoin sitten sytkäboksin ja auto toimi kuin unelma aivan kokonaisen päivän. Sitten palasi rötääminen ja melko hidas kierrosten nousu. Välillä kaasu pohjassa ei ota kierroksia yli 5500 rpm ja välillä taasen ottaa ihan rajottimelle. Turboa ja pakosarjaa pukkaa edelleen punaseks. IMM 3 pinnistä mitattiin kierroksilla 3,5 V, kuuleman mukaan pitäisi olla 4,3 V. Nopeasti kierroksia nostettaessa käy kyllä yli 4 V mutta kuuluisiko siis korkeilla tasakierroksillakin olla tuolla yli 4 V?
Volvo 940 B230FK -97

Poissa Mr. X

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 b230fk nykii
« Vastaus #21 : 06.04.2016, 10:53:02 »
No nyt kun tänne taas kirjauduin niin kerrottakoon että vika oli loppujen lopuksi siinä bensapumpussa. Alko paineet tippua kierroksilla alle 2 bar. Uus pumppu tankkiin ja sen jälkeen ei oo ollu käyntiongelmia.
Volvo 940 B230FK -97

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy