Nyt ei ookkaan tapahtunu juuri mitään konkreettista.. pakosarjaa muutin että tippu nyt pari senttiä alemmaks turbo, ei sovi pellin alle kokonaan mutta sehän ei menoa haittaa. kun ei sovi konekkaan, remmipyörät tulee ihan peltiin kiinni että joutuu kuitenkin leikkoa ja liimailla peltiä. hukkaportin sovittelin paikalleen, hepissä vasta kun ei ihan varmaa sopiiko olemaan. harmittaa koko sarjan kanssa hätäily, moottorin asento muuttui hieman ensi sovituksesta, nyt turbon olis saanut ehkä sopimaan tolpan ja koneen väliin. toisaalta olis tullut enempi mutkia sarjaan ja niistä minen tykkää.

kantta pitäis saada pian tehtyä että pääsis oikeasti kasaamaan..
Sisustasta revitty lattiamattoa ja eristevilloja pois, pitää pestä ja pukata sitte matto takasi. Katsastuksen ajan sisusta pysyy vakiona. sen jälkeen tehään keposet kaaret ja penkit vaihtuu.
Megan sähköjä aloin tuonne vetelemään ja meinasin ne tehä seuraavaks valmiiks asti. ja bensalinjat. piisaakohan toi mun pumppu minne asti, 3bar paineella 270L/min. laitetaan toinen jos loppuu.. 10mm linjaa varmaan kannattaa laittaa? meinasin vetää hytin kautta suojaputkessa kumiletkulla. ei jaksa alkaa pohjaan mitää räpeltää.
Mitä ootte mieltä, meinasin sitä imusarjaa tehdä noilla 13cm suppiloilla mutta aloin miettiä että laitanko suuttimet kylkeen vai laittaisko suppilon suulle keskelle. onhan siinä vaara että osa päätyy painekotelon pohjalle/vääriin pyttyihin mutta kierroksillahan olis parempi mitä kauempana suuttimet on. mahtaiskohan käydä nättiä tyhjäkäyntiä ja toimia muuten kevyessä ajossa..? on vaan ihan haastavampikin saada ne putken kylkeen ja sitte joutuis tehä mutkaa runnereihin, muuten ei sovi. Suunnittelin että jos suppilon päästä olis joku 6cm "takaseinään" ja suutinkärki tulis pitkälle että olis noin 4cm päässä huulilla. kai se sinne osuu kun suppilo on 70mm halk.
Tällä hetkellä on kaikki enimmäkseen suunnitteluvaiheessa, mutta laitetaan kuvia kun alkaa taas oikeasti jotain tapahtua..
