Tai sitten vain uutta pyörää kehiin. Jos saumaa on vedetty pitkän matkaa lähelle sitä värinänvaimennuskumia niin se kumi sulaa. Sittenkun sorvaat täpit pois, irtoaa se koko hemmetin ulkokehä sisäkehästä... Jos se pyörä on sama kun perus 740 2.0 ja 2.3 kasitapeissa niin niitä saattaisi olla tuossa jopa jouten.
Katoin nii olin pistäny pikku hepit sinne sisäkehälle mistä se triggeri on keskitetty, ulko kehälle sellaset sentin pätkät. ei toi oo tuosta lämmenny nii paljoa. pitää ottaa irti ja sorvata sieltä sisäkehältä hepit irti. pikku juttu, syyläri ja cooleri pois että saa pyssyllä auki, jos saa kun vähä lotrailin kierrelukitteen kans kasatessa.
Nyt tartteis saada toi kardaani tasapainoon kun meinaa "vähä" täristä.. yritin tänää sitä oikoa mutta ainakaa vielä ei ihan tärpänny.. vemppaa eestä 0.4mm ja takaa 0.2-0.3mm.. sitte ko se on 76x2mm putkea nii pieniki heitto jo tuntuu.. justii vielä 80-90 nopeudessa täräjää.. on kyllä muutenki kone niin jäykillä tyynyillä että joka paikka rämäjää

Lisää probleemia.. kannenvälistä vuotaa ljyä, ihmettelinki mistä se tulee kun oli valunu öljypohjaan.. tulee siis imusarjan puolelta, noista kannen paluu linjoista.. onpa tuo nyt ihme homma, molemmat pinnat oli puhtaita ja suoria ja uus tiiviste, nii tää vuotais sitte öljyä paineettomasta linjasta..

ei tuu kyllä tuon takia tuu hattua nostettua päältä. kattoo sitte jos tulee muita syitä aukoa konetta..