Kulkukoira  Proturbo

D-Jetronic ECU:n lämpö

  • 6 Vastauksia
  • 2380 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
D-Jetronic ECU:n lämpö
« : 11.10.2014, 11:07:04 »
Huomio D-Jetronic tietäjät. Kuinka lämmin ECU on normaalisti ajon aikana. Sehän kyllä tuulettuu penkin alla ( 140 srj ) tai tulipellissä ( P1800 ) hyvin. Aikomukseni on laittaa Amazoniin D-Jetti ja ECU takapenkin alle. Onko paikka liian huonosti tuulettuva?
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa Korte

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 234
  • www.vrcf.fi
Vs: D-Jetronic ECU:n lämpö
« Vastaus #1 : 11.10.2014, 14:30:01 »
En muista kuinka lämpimänä boksi käy, oli joskus ecu amazonissa apumiehen penkin alla. En oikein ymmärrä miksi se pitäisi sinne takapenkin alle piilottaa, koska etupenkin alta se ei näy häiritsevästi. Tosin jos sulla ei ole johtosarjaa niin silloin tuo vois olla ihan järkevää kun vois suoraan tehdä pitemmän uuden johtosarjan, eikä jatkaa entistä..

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
Vs: D-Jetronic ECU:n lämpö
« Vastaus #2 : 11.10.2014, 14:56:32 »
Ei sitä pakko sinne takapenkin alle ole laittaa, lähinnä kartoitan tilannetta. Johtosarjoja on useampikin, mutta vanhat johdot on kuitenkin vanhoja. Aion kuitenkin tehdä kaikki sähköt uudestaan.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
Vs: D-Jetronic ECU:n lämpö
« Vastaus #3 : 01.11.2014, 10:42:54 »
Anyone?
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 710
  • www.vrcf.fi
Vs: D-Jetronic ECU:n lämpö
« Vastaus #4 : 01.11.2014, 12:03:56 »
Laita etupenkin alle.
144-70

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1540
  • www.vrcf.fi
Vs: D-Jetronic ECU:n lämpö
« Vastaus #5 : 01.11.2014, 12:49:13 »
Silloin ne vuodet kun ajoin 164e -sella, niin ei kyllä ois mitenkään jäännyt mieleen ,että tuo ois kuumentunut

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
Vs: D-Jetronic ECU:n lämpö
« Vastaus #6 : 01.11.2014, 14:49:39 »
Laita etupenkin alle.

Laitan sen mieluummin taakse tai tulipeltiin.

Silloin ne vuodet kun ajoin 164e -sella, niin ei kyllä ois mitenkään jäännyt mieleen ,että tuo ois kuumentunut

Asia selvä, kiitos.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

Autoracing  KL-varaosat