E85-30CRakennus työhön olisi tullut ryhtyä tänään
Hyppään autoon ja käännän avaimesta: vou vou vou vou
-Eikös tämä ollutkaan lämmityksessä?
Oli, tai siis tulisi olemaan...
Muija oli lämmittänyt omaa autoa ja nykäissyt ajastimen pois
Kytkenyt ajastimen paikoilleen korjaamatta kellonaikaa ja kertomatta minulle
Hyvä jekku

80min lohkolämmittimessä ja ekalla tulille
20 min tyhmäkäyNtiä ja kohti kotikylän raksaa
-500m kotoa lämmöt tapissa

Jaahas, jäähdytys neste ei kierrä...
Auto puoleksi tuntia telttaan elpymään ja kahvikuppi kädessä jännittämään että mitä hajoaa
-Vähän se keitti nestettä pihalle, ehkä puolisen litraa.
Nestettä tilalle ja varovasti kohti työmaata
Moottorin lämpö pysyy kurissa mutta lämmitys laitteessa ei neste kierrä
-On kylmä. Edes penkinlämmitin ei toimi. Onneksi työmatka kestää alle 30min
Työ maalla jätän auton käymään. Laita sisälle valovirta toimisen lämpöpuhaltimen
Puhallin lakkaa toimimasta alle vartissa.
-NO MITÄHÄN NYT?!
Seuraan jatkoroikkaa työmaakoppiin josta löydän ATK-jakorasian ja jonkinlaisten pinta-asennus viritysten jälkeen automaatti sulaketaulun josta on yksi sulake alahaalla.
Nostan sulakkeen ja pudotan puhaltimen lämmitys tehon puoleen.
Jo kohta pian on volvon sielu, osa joka leijui tehtaalla, jonka ympärille koko auto on rakennettu, LÄMMITYS LAITE, lämmennyt ulkopuolisen energialähteen toimesta sen verran että halpahallin vihreä jäähdytysneste siellä suostuu kiertämään.
Kotimatka käykin mukavasti lämpimässä autossa nauttien ohjaustehostimen tuomasta ajamisen keveydestä
=Mitä tästä opimme:
PAKKAS RAJAT TAKAISIN RAKSALLE!