

Uusi putken loppuosa ei kauaa pysynyt kiinni, kun jääradan penkka katkaisi alkuperäisen putken juuri ennen akselinylitystä ruostuneesta kohdasta. Tehtiinpä vähän uutta, eli katilta taaksepäin 2,5" putkea ja akselinylityksen jälkeen 3" yhdellä Bilteman vaimentimella, 3" pappakäyrällä edelleen toki. Yllättävän sivistyneet äänet tuli.
Samalla tuli vaihdettua moottoriöljyt suodattimineen. Valoja päivitettiin kirkkailla etu- ja takavilkuilla. Sivuvilkut pitäisi vielä jostain etsiä. Kuvista näkee myös spacerien levennyksen. Eteen koitettiin lyödä 25mm spacerit, mutta eihän nuo peltivanteet oikein käyneet niihin, kun auton pinnapultit tulivat liian paljon pihalle spacereista.
Vaihteiston tukikumi täytyy vaihtaa seuraavaksi ja katsoa mikä etupäässä on väljää, kun kolisee montuissa.