Tässä oma versioni 240 alustamuutoksesta jäykempään suuntaan.
Halusin huomattavasti lyhyemmät iskarit molempiin päihin ja että iskarit ja jouset toimisivat yksyhteen.
Lisäksi halusin laajan säätöalueen korkeuden suhteen. 16" vanteilla saa makaamaan etupalkin varaan ja max vajaa 10cm ajokorkeuteen.
Jouset jämäkät, mutta sopivat hyvin katuautoon. Kierreosia en halunnut vahingoittaa hitsaamalla.
Edessä Konin 8610-1437 säädettävät iskarit ja tolppaa lyhennetty iskareille noin 7,5cm.
Tolppaa hiottu sen verran että saatu kierreholkki sen päälle. Kierreholkki lepää hepattuna tolppaan hitsatun renkaan päällä
Iskareiden kaverina 9" pitkät 450lbs eli 80kg/cm ja apujouset.
Iskarit vanhat vs uudet kuvassa taitaa kolmas iskari olla hieman kasassa.



Takana Gaz lyhyemmät iskarit (olisko ollu 42cm) ja bc-racingin 60kg/cm isohalkaisijan omaavat jouset.
Kierreholkkina toimii etupäähän tarkoitettu vanhanmallin holkki (paksumpi seinämä) katkottuna kahteen osaan ja sille sorvattu palikat pulttausta varten.
Takapään jousen kiinnityspistettä siirretty alatukivarressa vajaa 2cm eteenpäin. Ylälautasista ei kuvaa, mutta ihan perus lautasethan ne.


Takapäähän pitäisi vielä kehitellä jotkut ulosjouston rajoitinremmit tai apujouset.