En tänään jaksanut Möhkön "ominaisuuksia" selvitellä, niin otin ohjelmaan GLE:n pohjan tarkemman tutkimisen.
Ei ollut kauheasti hyvää sanottavaa siellä. Kuskin etulattiaan tarvitsee paikka laittaa, niin ajattelin jos löytyisi muuta.
Sitten huomasin, että poikkipalkin päät on tunkattu ruttuun, ja olivat aika pehmoisen näköiset, mutta en ruuvarilla saanut reikiä tökittyä.
En sitten tiedä kuinka miksi ei ole jaksettu käyttää oikeita tunkkipaikkoja takana...

Sitten tuli päähänpisto, että pakoputkelle voisi tehdä jotakin, kun päättyy keskelle pohjaa:

Ei ollut tähän hätään muuta kuin Simonsin 2 tuumaista 50 cm suora, GLE:n vanha pappamutka, ja pari Simonsin supiste (kun en parempaa pappamutkaa viitsinyt pilata).
Parannusratkaisuna kylkiputki, koska olen aina halunnut sellaisen laittaa, ja piha-ajelussa ei tarvitse säädöksistä välittää.

Suoraa en hitsannut kiinni, jos sitä tarvitsisi muokata (jonka tarve paljastui myöhemmin, mutta laiskuuttani en enää jaksanut).

Piti alunperin kilikalilla nykäistä koko komeus mustaksi, mutta maalia oli sen verran laihasti, että totesin ulostulon, ja alkupään hitsauksineen olevan tarpeellisimmat "suojata".
Ääninäyte tyhjäkäynnillä:

Työkoneelta kuulostaa edelleen...

Se aiemmin mainittu muokkaustarve, oli tuo putken näkyvä läheisyys tunkkipahkan kanssa, mutta eipä ole tällä hetkellä tarvetta tuota kulmaa tunkata, ja saa kuitenkin suht nopeasti muokattua, sitten kun huvittaa.
Tälläinen hieman turha huoltokirjan päivitys tällä kertaa.