TUo kulutus viinalla? Oma menee bensalla noin 15-17l/100km... 
Tottakai wiinalla...?

Bensalla meni samanlaisessa ajossa noin 12 litraa.
------------
Tässä olisi nyt se HIPO pumppu:

Pikkaisen tuo on painavampi, kuin nuo pelkästään bensakäyttöön tarkoitetut halvat kiinalaiset.
Tottakai johdot ja liitin ovat myös laadukkaan näköiset ja tuntuiset.
Piti tietenkin vielä tänään asentaa, kun oli vapaapäivä.
Halusin sovittaa AEMin orggispaikalle tankkilaitteeseen, joten se vaati muokkausta.
Vähän liian snadi:

Vingulla karkeasti pykelmät pois:

Tämä jäi pois pumpun ja syöttöputken välistä:

Mikä lie "virtauksen vakain", kun tuossahan on vain läpi reikä, ja pieni ontelo, jossa nuo patit ovat...
Ei tunnu poisto vaikuttavan mitenkään.
Tankkilaite taas kasassa med AEM:

Johdot liitin tietenkin kolvaamalla, ja päälle kutistesukat vähän suojaamaan.
Painepuolen liitännälle täytyy tehdä jotakin, kun hikoili vähän jo ennen pumpun vaihtoakin:

Ei siis vuoda ainakaan vielä, mutta uusi pumppu kun on kuitenkin huomattavasti tehokkaampi kuin vanha,
niin täytyy lähiaikoina keksiä joku parempi ratkaisu.
Alunperinhän tuossa syöttöletkussa on pikaliitin, mutta se meni aikanaan rikki, niin piti säveltää.
Tankkilaitteelle tuleva letkun pätkä pitää joka tapauksessa uusia, mutta sen liitos näyttää siltä, että tulee hajoamaan, kun sen irroittaa.
Tankkilaitteen läpi tuleva syöttöputkikin on kyllä aika hapan...
Mutta joo, en vielä panikoi tuosta, kun ei vielä tiedä kuinka kallis homma tulee olemaan (jos joutuu uusimaan linjaa pidemmällekin), ja pitää kartoittaa/miettiä mikä olisi paras tapa tehdä uusi painepuolen liitos tankkilaitteeseen.
Kävin kaupungilla asioilla, niin oli tilaisuus samalla tehdä 45 km käyttötesti.
Ajossa en huomannut ihmeellisempää muutosta, mutta tuntuu vastaavan kaasuun pikkaisen paremmin.
Voikin olla, että ei ole saanut tarpeeksi ainetta, kun tyhjäkäynnilläkin tuntuu käyvän nyt tasaisemmin.
Tosin nythän vakiot 192cc suuttimet jarruttavat menoa, kun ei niiden läpi mene sellaista määrää ainetta mitä pumppu tuottaa.
192cc / min = 11,52 l / tunti, ja neljän suuttimen yhteystuotto = 46,08 l / tunti.
Polttoainepumppu puskee wiinaa suuttimille 320 l / tunti.
Tällä nykyisellä moottorilla (ainakaan alakerralla), ei tulla saamaan kaikkea pumpusta irti.
Seuraavaksi tulee kylläkin isommat suuttimet, niin päästään hyödyntämään edes osa.
Noinkin tehokkaaksi pumpuksi tuo on uskomattoman hiljainen.
Sytytysvirran kun kääntää päälle, niin ei enää kuulu tuttua surahdusta.
Mitä nyt pari kertaa testasin antaa virtaa ennen kuin laitoin tankkilaitteen paikalleen, niin kuului sellainen hiljainen, mutta äkäinen surina.
Kun auto on tyhjäkäynnillä, ja kuuntelee täyttöputken aukosta, niin saa todella keskittyä, että pumpun kuuluu,
koska sen verran kovaa imee ainetta, että lorina peittää lähes kokonaan pumpun äänen.
Kyllä tuo nyt ihan rahansa arvoinen pumppu tuntuu olevan.

Eihän se halpa ollut (159€), mutta halvalla ei hyvää saa.