On ainakin edulliset 
Kiitos !
Se auto ei noilla halvoilla pumpuilla varmaan miksikään muutu. Itse tuskailin saman ongelman kanssa kun keväällä ostin 2009-mallisen V70:n. Alusta tuntui heti alusta alkaen poskettoman löllöltä, vaikka originaalit iskarit olivat ihan ok-kunnossa. Samoista montuista ja heitoista, joista edeltävä saksalainen verrokkikulkine menee heilumatta ja eleettömästi tömähtäen, ei V70 suoriudu kovinkaan puhtailla arvosanoilla. Nämä omituiset heilahtelut ja alustan muljahtelut kävivät hermoille päivä päivältä enemmän. Meinasin jo myydä koko auton sen vuoksi pois.
Tulin kuitenkin järkiini, ja päädyin lopulta monien suosittelemaan Konin FSD-pumppuihin ja Eibachin jousiin. Ei se auto noillakaan vielä urheiluautoksi muuttunut, jos nyt asian yritän jotenkin korrektisti ilmaista... Moni saksalainen - kuten vaikkapa tavallinen Audin A3 - on huomattavasti jämympi ja sportimpi pelkällä vakioalustalla verrattuna tähän "alustatuunattuun" V70:iin. Tuntuu suorastaa urheiluautolta Volvon jälkeen. Tosin nyt kilometrien myötä tämä Vollen uusi alustakombinaatio on alkanut tuntumaan aika hyvältä kompromissilta tien päällä. Juuri sellaiselta miltä V70:n pitäisi
vähintään tuntua tehtaalta lähtiessään. Täytyy vielä todeta, että etupään alatukivarsien uusiminen toi vielä huomattavan parannuksen ohjauksen täsmällisyyteen > poikittaissaumat tömähtävät paljon laadukkaammalla soundilla. Niiden uusimista suosittelen jokaiselle alustanpäivittäjälle jos autolla on ajettu jo yli 200tkm. Maksavat 200€/pari Lemförderin valmistamana.
Tiedän vain että moni on pettynyt uusiessaan esim. pelkät Konin FSD:t vakiojousien kaveriksi, jotka on kuitenkin olevinaan parasta mitä rahalla voi V70:iin ostaa. Joten voisin kuvitella ettei tuollaiset halvat peruspumput vakiojousilla kanna kovinkaan pitkälle.