0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jättäisin tekemättä, tietysti jos niitä kitkalevyjä tykkää vaihdella
Alhaiset paineet, jolloin loota luistaa. Muutenkin menee pelkästään öljyn vatkaamiseksi. Itsellä on vaijeri poikki, vkonloppuna täytyy vaihtaa. Ilman kickdown vaikutusta lootalla ei tee oikeastaan mitään, rauhallista lipumista lukuunottamatta.
. En edelleenkään ymmärrä miten kickdown vaikuttaa asiaan. sehän vaan säätää kierrosnopeutta jolloin aski vaihtaa ylöspäin...
Kyllä se vaikuttaa myös ainakin siihen kuinka kovin pitää kaasua painaa ennenkun vaihtaa pienemmälle
Tämä on aivan eri asia kuin pakan levyjen luistaminen ja niiden tiuhentunut vaihtotarve.Automaattilaatikon on kestettävä luistamatta maksimi vääntömomentti kaikillla vaihteilla kaikilla kierrosluvuilla muuten ei ole mitään toivoa että aski kestäisi. Varmasti palaa levyt jos näin ei ole.Eli jos aski luistaa niin aski on se joko epäkunnossa tai sitten alimitoitettu. AW71 pitäisi kunnossa olessaan kestää melkoiset väännöt koska sitä käytetään mm. Toyota Landcruisereissa, jossa on melkoiset alaväännöt.
http://www.turbomoto.com/images/td04_application_list.pdfMitsun speksidokumentissa sivulla 22/39 sanoo mitat tdo4hl turboissa mitat 45.6/52Tässä uskossa tilasin CHRAn.
Seo sit sorvaushommia tiedossa tai vaihtaa toisen pesän jossa on valmis reikä isolle akselille.
Oli niin tai näin, KD-vaijerin kireys vaikuttaa askin linjapaineeseen ja siten pitokykyyn.
Akselille? Eikö tässä ole tähän asti puhuttu siipipyörän mitoista? Ne osoitin identtisiksi juuri äsken. Laakerointi ei ole pesässä mitenkään kiinni.
Oletin että olit yhdistämässä tuota 19t keskiosaa 13c turbiinikoteloon joka on ihan eri mitoilla jolloin sorvaushommia on tiedossa. Akseli on yhtä kuin shaft&wheel joka on inertiahitsattu pakosiipi/akseliyhdistelmä jota ei voi purkaa.
Minulle on edelleen epäselvää mikä on eri mitoilla?
Helpompi kun vaihtaa 15G pesän tai sitten kuskaa vanhan pesän asiansa osaavalle.