Futurez  Kulkukoira

eBay/Alibaba 19T kloonit

  • 93 Vastauksia
  • 49424 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #45 : 09.04.2015, 17:37:34 »
Jättäisin tekemättä, tietysti jos niitä kitkalevyjä tykkää vaihdella ::)

En näe yhteyttä kickdown vaijerin säädön välillä ja kitkalevyjen kestolla. Voisitko valistaa?
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1716
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #46 : 09.04.2015, 17:46:57 »
Alhaiset paineet, jolloin loota luistaa. Muutenkin menee pelkästään öljyn vatkaamiseksi. Itsellä on vaijeri poikki, vkonloppuna täytyy vaihtaa. Ilman kickdown vaikutusta lootalla ei tee oikeastaan mitään, rauhallista lipumista lukuunottamatta.

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #47 : 09.04.2015, 18:15:11 »
Alhaiset paineet, jolloin loota luistaa. Muutenkin menee pelkästään öljyn vatkaamiseksi. Itsellä on vaijeri poikki, vkonloppuna täytyy vaihtaa. Ilman kickdown vaikutusta lootalla ei tee oikeastaan mitään, rauhallista lipumista lukuunottamatta.

Jos laatikko on kunnossa ei se luista kuin lyhyen ajan vaihteen vaihdon yhteydessä. Vaihtamisen terävöittämiseen on modi olemassa. En edelleenkään ymmärrä miten kickdown vaikuttaa asiaan. sehän vaan säätää kierrosnopeutta jolloin aski vaihtaa ylöspäin...
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #48 : 09.04.2015, 18:24:21 »
. En edelleenkään ymmärrä miten kickdown vaikuttaa asiaan. sehän vaan säätää kierrosnopeutta jolloin aski vaihtaa ylöspäin...
Kyllä se vaikuttaa myös ainakin siihen kuinka kovin pitää kaasua painaa ennenkun vaihtaa pienemmälle
No kun halvalla sai.

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #49 : 09.04.2015, 18:32:58 »
Kyllä se vaikuttaa myös ainakin siihen kuinka kovin pitää kaasua painaa ennenkun vaihtaa pienemmälle

Tämä on aivan eri asia kuin pakan levyjen luistaminen ja niiden tiuhentunut vaihtotarve.

Automaattilaatikon on kestettävä luistamatta maksimi vääntömomentti kaikillla vaihteilla kaikilla kierrosluvuilla muuten ei ole mitään toivoa että aski kestäisi. Varmasti palaa levyt jos näin ei ole.

Eli jos aski luistaa niin aski on se joko epäkunnossa tai sitten alimitoitettu. AW71 pitäisi kunnossa olessaan kestää melkoiset väännöt koska sitä käytetään mm. Toyota Landcruisereissa, jossa on melkoiset alaväännöt.
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #50 : 09.04.2015, 18:39:19 »
Tämä on aivan eri asia kuin pakan levyjen luistaminen ja niiden tiuhentunut vaihtotarve.

Automaattilaatikon on kestettävä luistamatta maksimi vääntömomentti kaikillla vaihteilla kaikilla kierrosluvuilla muuten ei ole mitään toivoa että aski kestäisi. Varmasti palaa levyt jos näin ei ole.

Eli jos aski luistaa niin aski on se joko epäkunnossa tai sitten alimitoitettu. AW71 pitäisi kunnossa olessaan kestää melkoiset väännöt koska sitä käytetään mm. Toyota Landcruisereissa, jossa on melkoiset alaväännöt.
Oli niin tai näin, KD-vaijerin kireys vaikuttaa askin linjapaineeseen ja siten pitokykyyn.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 109
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #51 : 09.04.2015, 19:04:09 »


http://www.turbomoto.com/images/td04_application_list.pdf

Mitsun speksidokumentissa sivulla 22/39 sanoo mitat tdo4hl turboissa mitat 45.6/52

Tässä uskossa tilasin CHRAn.

Seo sit sorvaushommia tiedossa tai vaihtaa toisen pesän jossa on valmis reikä isolle akselille.
Holset siellä lukee..

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #52 : 09.04.2015, 19:14:33 »
Seo sit sorvaushommia tiedossa tai vaihtaa toisen pesän jossa on valmis reikä isolle akselille.

Akselille? Eikö tässä ole tähän asti puhuttu siipipyörän mitoista? Ne osoitin identtisiksi juuri äsken. Laakerointi ei ole pesässä mitenkään kiinni.
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #53 : 09.04.2015, 19:25:09 »
Oli niin tai näin, KD-vaijerin kireys vaikuttaa askin linjapaineeseen ja siten pitokykyyn.

Oletteko huomanneet että kun olette nostaneet ahtopainetta Volvon turbokoneessa niin kaasuläpän asennon merkitys muuttuu lyhyemmälle osalle liikerataa siten että ahtopaineet ja tehot nousee täyteen jo noin 15% kaasu alhaalla. Tämä tarkoittaa että täydet väännöt on päällä jo ilman kickdown vaijerin vaikutustakin. Eli kickdown-vaijerin pitäminen kireällä ei mitenkään suojele teidän automaattilaatikkoa luistolta.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2015, 19:32:25 kirjoittanut Sharedoc »
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 109
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #54 : 09.04.2015, 19:31:19 »
Akselille? Eikö tässä ole tähän asti puhuttu siipipyörän mitoista? Ne osoitin identtisiksi juuri äsken. Laakerointi ei ole pesässä mitenkään kiinni.

Oletin että olit yhdistämässä tuota 19t keskiosaa 13c turbiinikoteloon joka on ihan eri mitoilla jolloin sorvaushommia on tiedossa.  Akseli on yhtä kuin shaft&wheel joka on inertiahitsattu pakosiipi/akseliyhdistelmä jota ei voi purkaa.
Holset siellä lukee..

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #55 : 09.04.2015, 19:35:24 »
Oletin että olit yhdistämässä tuota 19t keskiosaa 13c turbiinikoteloon joka on ihan eri mitoilla jolloin sorvaushommia on tiedossa.  Akseli on yhtä kuin shaft&wheel joka on inertiahitsattu pakosiipi/akseliyhdistelmä jota ei voi purkaa.

Minulle on edelleen epäselvää mikä on eri mitoilla?
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 109
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #56 : 09.04.2015, 19:38:46 »
Minulle on edelleen epäselvää mikä on eri mitoilla?

19t siipi on 45,6mm ja 13c on 44mm. Lukeeko kyltissä td04h-13c ?
Holset siellä lukee..

Poissa Sharedoc

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #57 : 09.04.2015, 19:50:22 »
Ok, nyt tajuan. Aaargh, luin mitsun speksiä väärin. No hyvä uutinen on ettei tule niin tukkoinen yläkierroksilla kun pesä isonee. Pystyyköhän tuota kairaamista tekemään itse vai onko pakko viedä pajalle?
« Viimeksi muokattu: 09.04.2015, 19:52:50 kirjoittanut Sharedoc »
Volvo 940 SE 2.3 B230FK/AW71L 270tkm -97
Exät Volvo 245 SE B200F/AW70 -90, Volvo 945 B230FK/AW71L -98, Volvo 945 2.3 B230FK/M90 -96, Volvo 245 GL B200F/M47 -90, Volvo 745 TIC -90 B230FT/AW71L, Volvo 245 -86 B200K/M45, Volvo 242 -81 B21A/M45, Volvo 245 -77 B21A/BW35, Volvo 145 -72 B20/BW35

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 109
  • www.vrcf.fi
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #58 : 09.04.2015, 19:54:11 »
Helpompi kun vaihtaa 15G pesän tai sitten kuskaa vanhan pesän asiansa osaavalle.
Holset siellä lukee..

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2264
  • Muoviämpäri
Vs: eBay/Alibaba 19T kloonit
« Vastaus #59 : 09.04.2015, 19:58:29 »
Helpompi kun vaihtaa 15G pesän tai sitten kuskaa vanhan pesän asiansa osaavalle.
miksi 15G pesä?
7 pesiä saa uutena tilaamalla, myös suorana mikä on täysin suoraan vanhan tilalle menevä

 

Autoracing  KL-varaosat