noni tänään 2.1.-11 saatu sytkä vihdoin toimimaan

nyt kulkee jo miellyttävästi! ainut miinus etten saanu kovemmilla ahdoilla kokeiltua kun 0,8bar.. hukkaportti fuskaa.. milloinkohan saan aikaiseksi sen irroittaa ja viedä koneistamolle

nyt toimii kuitenkin melko hyvin ei enää röpellä yhtään vaikka kierrätin niin loppuun kuin uskalsi jenkaa antaa
kiihtyy jo nyt suht rivakasti eikä tarvitse vaihdon jälkee odottaa ahtoja nousee samantien ylös.. löysin täältä lumen ja jään seasta yhden noi 4-6km pituisen tienpätkän joka oli kokonaan sula siinä sitten sain 3 kunnon kiihdytysta otettua.. 3 asti suttas silti tyhjää ja nastat raasto asfalttia sit nelosella rupes kytkin luistaa.. ( vakiokytkin vielä ) pelottaa jo tuon tikkukardaaninkin puolesta
jatkuu varmaa jo keskiviikkona...
mietin tuossa että saako mitään hyötyä turbokäytössä myöhästämällä / aikaistamalla nokka-akselin ajoitusta ?

jos joku tietää ni voisi kertoa

( kansihan tässä vehkeessä on isovesikanavainen -160 loppunen ja nokkaa en edes ole jaksanut vilkaista mikä siellä on.. hyvin tuntuu toimivan kuitenkin.
tänään 5.1.-11
roplattu taas hiukan 242
tein lämpösuojan tulpanjohdoille
sain hukkaportin tiiviiksi
muutin öljynpaluuta ( tein uuden putken alas josta tuli tällä kertaa vuotamaton)

taisin käräyttää turbonlaipan tiivisteen tai sit halkes pakosarja

roplattaa kivasti välistä, sit lähti vielä 2 pinnapulttia hitsauksesta irti pakosarjasta eli ei iha putkee menny..

kaikenkukkuraksi loppu vielä pentsiinikin ajoin sit vollen takasi hankee lepäämään ja laitan sen seisontaan ei tuolla jaksa talvella ajella.. eikä oikein pakkasella toimi jos pitkää ajaa ( jäätää kaasarit)

seuraavaksi pakosarja irti ja hitsaamaan / tutkimaan vauriot kunhan saa kerättyä taas intoa..
kuvia en valitettavasti saa kun meni näyttö puhelimesta rikki..
Tänään 6.1.-11
irrotin turbon ja pakosarjan koska pari kiinni hitsattua pulttia antoi periksi.. hitsasin pultit uudestaan kiinni sekä yhden halkeeman turbon laipan juuresta

laitoin romut takasi läjää ja tyytyväisenä sit käynnistin auton ni eikös taas vuoda

tällä kertaa taas hukkaportti sekä pakosarjan tiivisteet..

ei voi olla mahdollista! varmaan mennyt laippa kieroksi..
meinaa usko horjua.. no mut taas joku päivä jatkuu kuha jaksan taas.. meni vissiin 340: sestä taas pyöränlaakeri eikä sillä oo ees tonnia ajettu sillä entisellä väljää tuntuu sekä kumahtelee
