niin on

tänään tuli säädettyä synkat ja laitettua hieman lisää sytkäennakkoa

nyt on 35 astetta ahdoilla.. veto parani jonkun verran turbokin herää tai on herännytkin tosi aikaisin siinä 2000-3000 paikkeilla

edit: syy ennakon nostoon.. kun ahtopaine ylittää 1,0 bar ni rupee sen jälkee lyömään tulta putkesta johtuen liian myöhäselle menevastä kaksitoimisesta virranjakajasta. nyt ei enää lyö tulta vaan jatkaa taas tasaisesti vetoa.. seuraava merkkipaalu on saada toimimaan/ kestämään 1,3bar

kytkin ei kyllä kestä ( on nimittäin vielä vakiokytkin lootassa )

ihmeen pitkään se sinnittelee.. lähtee vieläkin mielummin sutimaan kolmosellakin märällä asfaltilla kuin kytkin luistamaan..
parit kerrat luistanut jo kunnolla kun on vaihtanut rivakasti 1-2 tai 3-4

jännästi tosiaan herää tuo turbo hiton aikaseen heti vaihdon jälkeen tuuppaa jo kunnolla ahtoa..
Lisäksi pikkukardaani on mennyt rullalle n. 20-30 astetta

maalit halkeilleet jne.. kohta senkin vaihto edessä