Kun kaasareita tsekkasit, niin olihan kaikki hajottajien kiinnnitysruuvit tallella, ettei siellä joku pyöri, ku puolukka perseessä?
Ja toi kärkisytkä osaa olla aika hassu. Kolme vuotta ajoin Tojotan 2T koneella kilpaa ihan orkkis kärkisytyllä ja nätisti laulo. Sit vaan kerran Laukaan sprintissä loppu meno. Välillä kävi, välillä ei, teki kaikki maholliset temput. Osaa vaihoin laidasta laitaan ja ei kun ei. Sitten kahta eri jakajaa ja B21E koneen kanssa palvellutta Boschin ohjainta yhistämällä käretön sytty ja avot kun tuli veto takas.
Ei varmaan olis tuhmempi eikä kalliskaan laittaa ihan perus käretön. Ja sitten jatkossa jakaja jumiin ja vaikka MSD 6AL-2 Programmable. 
Ei tullut kuntoon.. potskii ja pötskii vaan ja välillä kulkee.. antaa yhden vedon ottaa ennen kuin käy röplöttää

elikkä vaihdoin konkan sekä tulpanjohdot, putsasin puolan liittimet ja vedin puolalle uuden päävirran kun sinne ei tullut kuin 10,39v nyt tuli käynnissä 13,68v
irrotin myös sytytystulpat jotka oli aivan märät ja mustat?

voiskohan fuskata neulaventtiilit? ne on ainoot mitä kaasareihin ei ole vaihdettu uusiin.. kun olivat ehjät kiinnilaittohetkellä.. pitää uusia huomenna
kävin huuattamassa tätä 6 tiellä ni välillä anto vetää reilusti urku auki sit välillä puutu ihan pintakaasulle ja pöpötti vaan putkessa liekki ja bensa haisee ( vahvasti kaasarien tulvimisen oireita ) sen jälkeen tarkastin vielä että sytkä toimii oikein ja toimihan se näillä pienillä sytkäosien vaihdolla onneksi sai nuo kipinän pätkimiset pois
ja oli kyllä hajottajat kiinni

täytyy vielä tarkastaa kuitenniin huomenis..
hei ja mikäs se tällänen sytty on? MSD 6AL-2 Programmable.
