nyt katto työkaveri bensanpintoja väitti että paras pinta lorttoihin on koho melkein 90 asteen kulmassa kanteen nähden pikkusen siintä yli ( on ajanut useita vuosia jokkista ) mutta niin ne olikin säädetty..
irroitin tänään vanhat neulavenat, toisen perässä roikkui joku ihme sihti joka oli täynnä sontaa ja itse venan välissäkin oli jotain kumipurua hiukan..
laitoin uudet neulaventtiilit ja läksin koeajolle ei enää rötännyt ainakaan niin paljoa.. kunnolla en päässyt testaamaan kun perä irtosi aina tiestä kun vähän enemmän vedätti.. ja aina kun rupes ahtamaan ni jäi omituisesti kaasu päälle

sit sain viimein hiukan enemmän pitoja ja ahtoa about 0,6bar jonka jälkeen jysähti putkessa aivan mielettömän kovaa tuntu et tulee pohjasta läpi ja penkka senkun välähti ja äänet muuttu tosi kovaksi , sit pysähdyin ja näin auton alla turvonneen ja kauttaaltaan revenneen raptor vaimentimen

mutta toimii paremmin nyt

ei puudu enää.. mutta ei vielä yhtä hyvin pelitä niinkuin aikasemmin..
EDIT: voitko vielä varmistaa tuon p.pinnan säädön 14mm??

kiitoksia jo etukäteen..