kyllä siellä imuvuotoa on jo jarrukliinerilläkin havaittavissa.. 1 syl kohdalla, ei pidä alkuperäinen imusarjan tiiviste eikä tarvikkeetkaan eli laippa kiero

mut ilmeisesti kohta tulee uusi imusarja ja painekotelo jossa myös sisäkurkut ja muutenkin tosi paljon paremmat kuin entiset

ja siistimmät. muutenkin tuo tämänhetkinen painekotelo on epävarma vaikka tällä hetkellä pitääkin.. on nimittäin niin ohutta että pullistelee.
tänään purin malpassin ja tsekkasin kalvon että on ehjä ja ehyt se olikin ja vieläpä aivan uuden näköinen.

epäilyttää myös yksi asia tällä hetkellä ei tule pa-pumpulle kuin reilu 11v jännitettä vaikka akulla on 12,60v pumpulle ei tule enempää vaikka auton käynnistää.. eli toisinsanoen tuottoon tuokin vaikuttaa ja bensaa tämä ei jostain syystä saa. ei muutakun uutta johtoa vetämään.
noniin kunnon imusarja ja painekotelo tulossa

jos loppuis imuvuodot ja loppuis ikuinen painekotelon muodonmuutos ahdoilla

täytyy hommata tuplabensapumput eli vielä toinen kiinalainen kaveriksi

nykyisessä ei riitä tuotto kovin pitkälle..eikä tällähetkellä ollenkaan johtuen vioittuneesta johtosarjasta. + miljoonasta muustakin selvittämättömästä syystä auto ei toimi.
tänään mittasin puristuspaineet koska epäilin myös venttiilivikaa mutta puristukset oli hyvät

1 syl 10,2
2 syl 10,5
3 syl 9,8
4 syl 10
tänään tuli priima alumiiniset uusi imusarja ja painekotelo

perjantaina kuvia ja kokeiluja, pakko saada tämä toimimaan kun käyttis on kolarista johtuen melkein ajokunnoton.