Kromi vapari putsari eikä ole lämmitysputkia, valurauta pakosarja... Aiemmin tää "toimi" mutta kun talvella sylinterikannen vaihdon jälkeen rupes vittuilee, ei oikein meinannu toimia edes lämpimässä hallissa. Kaasarissa ei ollu mitään paskaa sisällä kun sinne katoin mutta ei sitä tiiä onko kuitenkin jotain lähteny liikkeelle kun kaasari oli pöydällä kyljellään ym.
Kaasarin läpän päälle oli kertyny jäähilettä kun sitä ihmettelin ja kun kylmällä koneella lähtee ajamaan niin parin sadan metrin jälkeen kun pysähtyy risteykseen niin meinaa sammua ja ei meinaa enää ryyppykään auttaa. Kun sammuttaa koneen muutamaksi minuutiksi niin on kuin eri auto seuraavan kerran käynnistettäessä. Kylmänä tyhjäkäynti on matalampi kuin lämpimänä ja kylmällä ilmalla joskus epäröi pintakaasulla ja hyytyy kun painaa reippaammin kaasua. Täytyy penkoa hyllyjä jos löytyisi Weberi joka ei ole läppäakseliltaan väljä niin jos sen pesisi ja iskis kii.
Varmaan kirottu tää auto kun ei ole ikinä moottori toiminu kunnolla.
