Puristuksia tiputettiin noin 10,5:1 -> 10:1 ettei olisi niin nakutusherkkä ja yritin jotain parempaa virtausta saada palotilan muotoilulla, tulpan ympäriltä ylimääräiset metallipölyt pois. Samat uudet kipinävehkeet on ja ne toimii ihan hyvin koska alkuperäisillä ei enää lähteny käyntiin, uskoisin että vika on kaasarissa koska jos kone käy pitempään tyhjää lämpimällä koneella ja kaasuttaa nopeasti niin kone hikkaa, kun kierrokset tasaantuu ja kaasuttaa uudestaan niin nostaa kierrokset hieman paremmin.
Nyt on NGK B7HS tulpat koska ne on toiminu tähän mennessä parhaiten, BP6HS tulpilla nakutti ja hehkusytytti, B8HS tulpilla ei toiminu yhtään paremmin kuin B7HS. Onko sillä tulpan keskielektrodin pituudella mitään merkitystä? Alkuperäiset tulpat oli vissiin pidemmillä ja NGK lyhyemmällä mutta en usko että se siitä on kiinni. Kulkee kuitenkin nopeusmittarin tappiin hienosti niin en ymmärrä miksei käy kylmänä kunnolla tyhjää/toimi pienellä kaasulla, vissiin liian raju viritysaste B18 mosalle.

Nokka (k) on varmaan ihan ok kunnossa koska venttiilinsäätöruuvit on silmämääräisesti katsottuna saman verran ruuvattu. Samalla sylinterikannella ollut aiemminkin weberi ja vielä SU kaasarit, tosin oli isompi alakerta ja otti kiekkaa ihan normaalisti.
Käytiin just laittaan pyhimys tulille ja Solexit rupes rokkaa nyt isommilla tyhjäkäyntisuuttimilla, tosi kierrosherkkä.

Samat sytytystulpat ja muut sytkävehkeet niin en usko että on niistä kiinni.
Kuvia kannesta joka on nyt kiinni, onko viilattu päin sitä itseään?
http://aijaa.com/a/Er0nmH