Minulla ei ainakaan valittanut vaikka oli tukityyny rikki. Moottorinohjaus ei ilmeisesti ehdi tuota vuotoa huomaamaan.
Tyynyjen alipainelinja suljetaan kun kierrokset nousee yli 1100 rpm. Eli silloin vuoto on pois pelistä ja ahtopaineen säätö rupeaa pelaamaan. Jos tyyny on rikki niin ahtopaine ehkä nousee kiihdytyksessä hitaammin, kun lähdetään tekemään vakuumia "myöhemmin." Ilmeisesti kuitenkin ahtoja löytyy tarpeeksi nopeasti kun ei häiriötä tule..
Tämä mutu teoria voi olla kyllä vääräkin...
Niin mitä tuo 0,8-0,9 bar tarkoittaa? ulkomaankieliset foorumitkin tosiaan kertoivat että alipainepumpulta pitäisi saada 25inhg tyhjäkäynnillä. (0.84 bar)
Eli tarkoittaako että minun alipainemittari näyttää -0,8 vai tarkoittaako se että absoluuttista painetta 0,8 joka olisi sii normaalipaineeseen verrattuna -0,2. Vai menikö tuo nyt oikein
