Autodiagnoosi  Carcom Oy

960 infoa!

  • 68 Vastauksia
  • 14364 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5759
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #15 : 04.12.2014, 15:06:36 »
Loistava taka akseli mukavuuden kannalta mutta epätasaisuuksilla ja hiekalla ei niin rauhallinen kuin jäykkä akseli. Kokemus pohjaista puhetta ;D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Naikouh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #16 : 04.12.2014, 20:08:36 »
Loistava taka akseli mukavuuden kannalta mutta epätasaisuuksilla ja hiekalla ei niin rauhallinen kuin jäykkä akseli. Kokemus pohjaista puhetta ;D
Hahaha hyvä tietää! :D

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5759
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #17 : 04.12.2014, 21:11:12 »
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #18 : 05.12.2014, 09:46:21 »
Siinä sitä kokemusta V:> http://i163.photobucket.com/albums/t291/huikkoster/Volle.jpg

Tapahtuiko sulle niin, että "liukas keli suisti tieltä" ja karkasko ihan kesäkuivalla ;)

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5759
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #19 : 05.12.2014, 09:53:46 »
Mökkitiellä kesällä kahva edellä leikkien. Mutkan jälkeen ei luisto loppunutkaan ja meinasi sisäpuolen ojaan päätyä mutta sitten nappasikin pitoa ja suunta vaihtui kohti metsää :D.

Kuten sanoin. Multilink ei ole niin rauhallinen kuin jäykkä akseli :D.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #20 : 05.12.2014, 10:04:05 »
Okei :) Meillä pysynyt toistaiseksi ojien välissä. Molemmissa talvella alla Misukan X-Ice kitkat, vaikka korvessa asunkin ja työmatkaa vajaat 60 km/sivu Espooseen.
Se erohan noissa on, että auraamattomalle himatielle oon jäänyt V90:llä jumiin siinä kun seiskasatanen vain möyrii eteenpäin. Toki tossa V90:n leveempi rengas ja automaagi varmaan vaikutti, vaikka miten yritti W:llä tai 1:llä ryömittää.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2014, 10:05:53 kirjoittanut petskula »

Poissa Naikouh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #21 : 05.12.2014, 11:39:50 »

Poissa janerikandersson91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 122
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #22 : 14.01.2015, 14:58:52 »
Uskaltaako Teboil Diamond lyödä tinakutoseen
960 -95
242 -79


Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #23 : 14.01.2015, 15:02:20 »
Uskaltaako Teboil Diamond lyödä tinakutoseen

Kaikki liukas voitelee  :D
No asiaan; ei ehkä ole yhtä seksikäs öljymerkki kuin rallivormula tai punainenlinja, mutta suurin osa ajasta V90 on tuota öljyä käyttänyt. Meille tullessa mittarissa 128 tkm ja nyt 360 tkm.

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #24 : 14.01.2015, 15:13:29 »
Mikä noissa tinakutosissa on että marmorilta tulpat tarvii hankkia?

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #25 : 14.01.2015, 15:19:47 »
Mikä noissa tinakutosissa on että marmorilta tulpat tarvii hankkia?

Jaa,,, omalta osaltani olen käyttänyt tuon edellisessä viestissäni mainitun matkan eli koko omistusajan kaikki muita, mutten sinisen tulppia. Sellaiset autossa oli kun ostin, mutta seuraavassa vaihdossa vaihtuivat muun merkkisiin. Ei mistään periaatteellisista syistä, ei vaan ollut merkkiliikeeseen mitään asiaa  :)

Poissa janerikandersson91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 122
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #26 : 14.01.2015, 18:53:47 »
Pistin kuitenkin mobile super 3000
960 -95
242 -79


Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2291
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #27 : 14.01.2015, 20:22:43 »
Ja jos on lukkoperä niin siihen oma öljynsä
:nohnoh

G80 toimii eri tavalla kuin normaali kitkalukkoperä joten siihen ei kuulu laittaa kitkalukkoon kuuluvaa öljyä, vaan ihan normaalia GL-5 peräöljyä ilman kitkanmuuntoaineita.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2015, 20:24:23 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5759
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #28 : 14.01.2015, 21:12:00 »
Vaikka siellä on kitkalevyt?
Edit. Näköjään. Lukkomekanismin toiminta menee kitkalevyjen edelle ja sen mukaan öljy. Perus tasauspyörästön öljyä siis.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2015, 21:15:06 kirjoittanut Huikkoster »
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2291
Vs: 960 infoa!
« Vastaus #29 : 14.01.2015, 21:20:18 »
Vaikka siellä on kitkalevyt?
Kyllä. Normaalissa perässähän kitkalevyt hierovat toisiaan vasten koko ajan ja kitkanmuuntoaineella tehdään levyjen välille sopivasti luistoa. G80 murikassa levyt puristuvat toisiaan vasten vain kun lukko on kytkeytyneenä, jolloin vastaavaa tarvetta ei ole.

Eli sillä kitkalukkoon tarkoitetulla öljyllä tehdään levyjen välille luistoa eikä pitoa kuten yleinen harhakuvitelma on.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

 

Kulkukoira  Proturbo