Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

onko joku saanut prässättyä Motonetin kumiholkin moottorin ylätukeen?

  • 9 Vastauksia
  • 2783 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa D5252T

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Auto V70, moottori siis 2.5 TDI, vuosimalli 2001.

Motonetin on tän näkönen: http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-S60-S80-V70-XC90-00-Top-Engine-Mount-Torque-Bush-Petrol-Engines-/361139204406?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item541592f136

Orggis tämmösen näkönen: http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VOLVO-TOP-ENGINE-MOUNT-BUSH-9434263-850-S70-V70-C70-EARLY-TYPE-/320913272128?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab7ebed40

Tuosta Motonetin palikasta puuttuu pinnasta kumi, joka antaisi periksi, että prässäytyy. Muovikehikko antaa periksi ja menee ovaaliksi.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2014, 09:22:36 kirjoittanut D5252T »

Poissa jartuo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Monesti vastaavien kanssa ollut, että prässättävän kohde pitää olla ihan puhdas.
Siellä ei saa olla mitään epäpuhtauksia tai korroosiota. Vaseliinia paljon niin menee paikoilleen.
Toleranssit on pieniä.
Volvo V70 D5 Aut. -03

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Kanttikoppien faqissa aiheesta on keskusteltu: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=166.30.

Ei se orkkiskaan ihan ilmaiseksi sisään painunut, itse jouduin sahaamaan neljä ohjuriviiltoa kehälle ja sen jälkeen pitkällä puolen tuuman pultilla ja vanerilapuilla puristin helan pesäänsä. Meinaa mennä väkisin vinoon, mutta vasaralla saa oikaistua.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa suden silmät

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 251
  • www.vrcf.fi
Mulla on muistaakseni tuommoinen jälkimmäisen näköinen jossain ylimääräisenä, jos on tarvetta... Vai vaihtuiko tuon koko jossain vuosimallissa?

Poissa hande

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Motonettiläisen aikanaan vaihdoin ja en saanu ennen lähtemään, ennenkuin viilalla teki viisteen reunaan että upposi edes vähän alkuun.
XC60 2.4D aut. -10
C70 T5 aut. -06

Poissa D5252T

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Hain siniseltä osan 9434263 - tämän halkaisija oli n.60 mm. Kannattaa huomioida, että tämän puslan pinta menee kasaan, jolloin halkaisija pienenee, eli käytetyn puslan halkaisija on pienempi. Meni helposti vanhoilla työkaluilla. Eli pultti-brikka-viritelmällä.

Tuo motonetin valkea ei kyllä mene vaikka tekisi mitä tähän - se on kaikilta osin vääränlainen. Osa numero 18-3372 - tämä ei käy 2.5 TDI:hin!!!
« Viimeksi muokattu: 09.12.2014, 10:42:57 kirjoittanut D5252T »

Poissa D5252T

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Tossa videoo https://www.youtube.com/watch?v=bT7OnKjG2ac

Brikat ajaa saman asian kuin tuo laakeri.

edit: korjattu linkki
« Viimeksi muokattu: 09.12.2014, 16:30:04 kirjoittanut D5252T »

Poissa paku97

  • :hello:
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2607
  • www.vrcf.fi
Ei toimi. :peetu:
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02


Poissa paku97

  • :hello:
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2607
  • www.vrcf.fi
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02

 

KL-varaosat  Race.fi