Mä en nyt kyllä ymmärrä tästä mitään mutta mielestäni säädetään ihan liikaa.
Toisessa viestissä jo sanottiin map/letku sille. Onko tarkistettu? Ja se imusarjan päässä oleva nippa. Putsattu?
Onko varmasti turbolta kaikki pikkuletkut ehjiä. Vaihda varmuuden vuoks.
Moottorinohjauksesta ei mitään mainintaa. Palaako vikavalo, antaako vikakoodeja?
Oletko varma ettei egr:n tulppaukset vuoda?
Turhaan tässä ohjeita annetaan kun ei tietoja ole tarpeeksi. Heitellään mulla sitä, mulla tätä kommentteja. Ja sä menet vaihtaan sen mukaan. Tyhmää ja kallista.
Tuo oma kun ei jaksa oikeen mennä edes 80 vitosella. 90 sopivin vauhti. Kierroksia sillon n.1700-1800, jolloin myös ahdot nousee. Saatikka että 60. Ei helkkari sentään.
Onneks mulla ei ole ahopainemittaria.

Menee pirskatisti ja kiihtyy kivasti, vikavalo ei möllötä mittaristossa niin ei muutakun avosandaalia
TM.
Näytti onnistuvan helposti vasaralla ja sorkkaraudalla.
Mutta miten sä sen katin tyhjäsit, putki irtikö? Kiinostaa vaan itteekin.
